فرماندار: آبرسانی به روستاهای دورافتاده کنگاور در حال انجام است


فرماندار: آبرسانی به روستاهای دورافتاده کنگاور در حال انجام است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده این شهرستان با اعتبار 65 میلیارد ریال برای تامین آب شرب پایدار در حال انجام است.

«فرزاد الماسی» روز دوشنبه در حاشیه بازید از پروژه های آبرسانی کنگاور در برخی از روستاهای این شهرستان که امام جمعه کنگاور نیز حضور داشت، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای سیاست های دولت سیزدهم و توجه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تلاش می شود روستاهای محروم شهرستان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

فرماندار کنگاور ضمن تقدیر از اقدامات اداره آبفای این شهرستان در روستاها، گفت: مجتمع آبرسانی به ۱۲ روستای غربی شهرستان کنگاور از جمله محمدآباد، اکبرآباد، حمزه آباد با ساخت موتورخانه، محوطه سازی، فنس کشی و لوله گذاری، ساخت مخزن برای روستاهای این مجتمع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگاور در ادامه به بازدید از پروژه آبرسانی به روستای داربید که یکی از دورترین روستاهای کنگاور می باشد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هایی همچون ساخت چندین مخزن ، لوله گذاری، ساخت موتورخانه، محوطه سازی و بهسازی چشمه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از جمله اقدامات آبفا در روستای داربید، میرزاولی و چشمه درازه است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی پایدار به بسیاری از روستای محروم این شهرستان امسال عملیاتی می‌شود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه دارای یک بخش مرکزی، پنج دهستان و ۸۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی