بیت کوین برای صعود به کمک زنان نیاز دارد!


تیم دریپر، سرمایه‌گذار مشهور حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری معتقد است که قدرت خرید خرده‌فروشی زنان، همراه با پذیرش بیت‌کوین در فروشگاه‌های تجاری، می‌تواند این دارایی را به سطح 250 هزار دلار برساند. اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ تیم دریپر، سرمایه‌گذار میلیاردر مشهور، اصرار دارد زمانی خواهد رسید که زنان شروع به افزایش قیمت بیت کوین کنند، زیرا...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ تیم دریپر، سرمایه‌گذار میلیاردر مشهور، اصرار دارد زمانی خواهد رسید که زنان شروع به افزایش قیمت بیت کوین کنند، زیرا خرده‌فروشان بیشتری شروع به ارائه آن به عنوان یک گزینه پرداخت مقرون‌به‌صرفه در مغازه‌ها می‌کنند.

دراپر که خود سرمایه‌گذار بیت‌کوین (BTC) است، هفته گذشته به میزبان اسکات ملکر در برنامه Wolf of All Streets یوتیوب گفت که زنان می‌توانند نقش کلیدی در افزایش قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به سطح ۲۵۰۰۰۰ دلار در هر کوین داشته باشند.

او استدلال می‌کند که وقتی صاحبان فروشگاه‌ها شروع به پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان پرداخت به‌طور گسترده‌تر می‌کنند، «به یکباره، همه زنان برای ساخت کیف پول بیت‌کوین هجوم می آورند و سپس با بیت‌کوین هایشان خرید می‌کنند.»

بعد از آن شما قیمت بیت کوین را خواهید دید که به ۲۵۰,۰۰۰ خواهد رسید.

دراپر معتقد است به نفع خرده فروشان است که زودتر پذیرش بیت کوین را آغاز کنند.کاهش هزینه‌های تراکنش در مقایسه با همکاری با شرکت‌های اصلی کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت می‌تواند انگیزه‌ استفاده از بیت کوین برای پرداخت باشد.

بیت کوین برای صعود به کمک زنان نیاز دارد!

طبق گفته کردیت دانکی، میانگین تراکنش با کارت اعتباری تا ۲.۹٪ در فروشگاه و ۳.۵٪ به صورت آنلاین در هر خرید برای دارندگان کارت اعتباری هزینه دارد. در مقایسه، بر اساس داده ها،متوسط کارمزد تراکنش بیت کوینی ۱.۴ دلار در هر تراکنش است.

دراپر اشاره می کند که زنان حدود ۸۰ درصد از درآمد خرده‌فروشی را ایجاد می‌کنند از همین رو خرده‌فروشان می‌توانند با انتخاب بیت‌کوین برای پرداخت در هزینه‌های پرداختی به شرکت‌های کارت اعتباری صرفه‌جویی زیادی کنند. بر اساس گزارش ها، زنان ۳۰ درصد از مالکان رمزارز در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

سطح پذیرشی که دراپر به آن امیدوار است ممکن است دور از دسترس نباشد. حدود ۲۴ درصد از خانوارهای آمریکایی دارای رمزارز هستند که نسبت به جولای ۲۰۲۱ ۲ درصد افزایش داشته است.

مایکل میباخ، مدیر عامل مسترکارت را تأیید می‌کند که سیستم پرداخت جهانی سوییفت تا پنج سال آینده وجود نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟