پیروانی: رای دیدار با تراکتور مشخص است


پیروانی: رای دیدار با تراکتور مشخص است

افشین پیروانی می‌گوید دو تیم تراکتور و پرسپولیس مقصر اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام نبوده‌اند.

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی که امروز در جلسه کمیته انضباطی حاضر شده بود پس از خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: امروز به اتفاق دو نفر از وکلای باشگاه، جناب آقای درویشی و جناب آقای هدایتی به کمیته انضباطی آمدیم. در ابتدای صحبت‌هایم عرض کردم خیلی خوشحالیم که دوستان را از نزدیک می‌بینیم چون سالیان سال است که کار می‌کنند اما از نزدیک آنها را ندیده بودیم اما تعجبم از این بود که چرا من در جلسه حضور پیدا کردم.

وی افزود: اتفاقاتی رخ داد که اصلا قشنگ نبود. من در ابتدا از مردم عزیزمان و جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم که این اتفاقات افتاد. جای این اتفاقات در محیط ورزشگاه‌ها نیست و انشاالله از این بعد اتفاقاتی نبینیم که بیننده‌ها مجبور نشوند تلویزیون را خاموش کنند. این اتفاقات قشنگ نیست و عذرخواهی می‌کنم.

پیروانی درباره جلسه امروز توضیح داد: صحبت و بحث شد و حدود ۳-۴ ساعت هم در جلسه حضور داشتیم. دوستان در حال پیگیری هستند و رای هم مشخص است و خیلی قابل بحث نیست اما باور کنید ما هیچ تقصیری نداشتیم و تیم تراکتور هم هیچ تقصیری نداشت. اتفاقاتی بود که از روی سکو رخ داد.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان گفت: جا دارد از کاپیتان تیم حریف و سرمربی‌شان که تلاش خودشان را کردند که اتفاق بدتری رخ ندهد تشکر کنم. باز هم تاکید می‌کنم اگر مسئولانی که بعد از بازی مصاحبه کردند یک عذرخواهی می‌کردند امکان داشت شرایط را بهتر پیش ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس