خزعلی: خانواده جانباختگان متروپل با وجود شدت مصیبت، صبور و مقاوم بودند


خزعلی: خانواده جانباختگان متروپل با وجود شدت مصیبت، صبور و مقاوم بودند

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، انسیه خزعلی در توئیت خود تصریح کرد: مردم آبادان همیشه اینگونه بودند به خصوص زنان شجاع و دلیرشان و درخواست به حقی داشتند، مجازات مسببان و جلوگیری از رانت و فسادی که در گذشته زمینه‌ساز شکل‌گیری حادثه بوده‌ است. خزعلی همچنین هفته جاری برای عیادت از مصدومان و عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ساختمان...

خزعلی: خانواده جانباختگان متروپل با وجود شدت مصیبت، صبور و مقاوم بودند
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، انسیه خزعلی در توئیت خود تصریح کرد: مردم آبادان همیشه اینگونه بودند به خصوص زنان شجاع و دلیرشان و درخواست به حقی داشتند، مجازات مسببان و جلوگیری از رانت و فسادی که در گذشته زمینه‌ساز شکل‌گیری حادثه بوده‌ است.

خزعلی همچنین هفته جاری برای عیادت از مصدومان و عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ساختمان متروپل به آبادان سفر کرد و با خانواده‌های مصدومان و جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دیدار کرد.

وی در این دیدار، پیام همدردی رئیس جمهور را خدمت خانواده این شهروند آبادانی ابلاغ و عنوان کرد: رئیس جمهور تاکید کردند که به جد پیگیر حادثه دردناک آبادان هستد و در ادامه این سفر برای ابلاغ پیام رئیس جمهور به دیگر برخی خانواده‌های جانباختگان این حادثه رفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از محل وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل بازدید و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی قرار گرفت و اظهار داشت: کسانی که در این حادثه دلخراش سرپرست خانواده خود را از دست دادند، به ویژه زنانی که هیچ پشتوانه‌ای برای آن‌ها فراهم نیست، باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به حال روحی پس از شوک این حادثه برای خانواده‌های داغدار و مصدومین، افزود: در مرحله بعد نیز باید حمایت‌های معنوی و روحی و پشتیبانی‌های مشاوره‌ای را جدی بگیریم.

بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد و تاکنون تعداد جانباختگان به ۳۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا