تخلیه اطراف متروپل تا شعاع 150 متر


تخلیه اطراف متروپل تا شعاع 150 متر

ر فرماندار آبادان گفت: با توجه به اینکه سازه متروپل ناپایدار است و خطر ریزش وجود داشت، مجبور به تخلیه ساختمان‌های اطراف تا شعاع 150 متر شدیم و از روز دوم حادثه تمامی ساکنان منطقه نسبت به ترک محل اقدام کردند.

تخلیه اطراف متروپل تا شعاع 150 متر

به گزارش راهبرد معاصر فرماندار آبادان گفت: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه‌اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می‌تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن‌ها را اسکان دهیم.

احسان عباسپور با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیب‌دیدگان متروپل اظهار کرد: با توجه به اینکه سازه متروپل ناپایدار است و خطر ریزش وجود داشت، مجبور به تخلیه ساختمان‌های اطراف تا شعاع ۱۵۰ متر شدیم و از روز دوم حادثه تمامی ساکنان منطقه نسبت به ترک محل اقدام کردند.

وی افزود: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه‌اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می‌تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن‌ها را اسکان دهیم.

فرماندار آبادان گفت: حفظ سلامتی مردم هدف اصلی است و امیدوارم شهروندان شرایط را درک کنند و ما را در این راه همراهی کنند.

وی افزود: اکنون سازه با تلاش نیروهای فنی شرایط نسبتا پایداری دارد و در کنار عملیات آواربرداری، نسبت به استحکام‌سازی اقدام می‌شود؛ البته خطر همچنان باقی است و امکان ریزش ساختمان وجود دارد.

عباسپور گفت: متأسفانه تاکنون ۳۲ نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند که ۳۵ نفر پس از مداوا ترخیص و دو نفر دیگر نیز برای اقدامات پزشکی بیشتر با حال عمومی پایدار به مراکز درمانی در اهواز منتقل شدند./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود