عزای شهادت حضرت صادق آل محمد (ع) در کانون های مساجد فارس اقامه شد


عزای شهادت حضرت صادق آل محمد (ع) در کانون های مساجد فارس اقامه شد

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در کانون های مساجد استان فارس، گفت: این مراسم با سخنرانی تبیین اقدامات آن امام همام در خصوص تاسیس مکتب جعفری همراه بود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت رئیس مکتب جعفری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مناسبت های مذهبی همواره توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامی داشته می شوند که در این راستا مراسم عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در کانون های مساجد استان فارس به صورت خاصی برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی تبیین اقدامات آن امام همام در خصوص تاسیس مکتب جعفری همراه بود، افزود: حضرت امام جعفر صادق (ع) در طول عمر با برکت خویش اقدامات مختلفی از جمله تربیت شاگردانی در راستای نشر فرهنگ اسلامی پرداختند.

وی با اشاره به اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به پیشگاه شمین اختر آسمان امامت و ولایت، گفت: محافل قرآنی به این مناسبت در کانون های مساجد برگزار شد و دسته های عزاداری نیز در برخی نقاط استان تشکیل شد.

حجت الاسلام امیدی افزود: برنامه هایی نظیر مسابقات فرهنگی از زندگینامه امام صادق (ع) و مداحی و نوحه سرایی و ایستگاه های صلواتی نیز به این مناسبت اجرا شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر