مدیرعامل آبفا: زیر ساخت آبرسانی 250روستای هرمزگان تقویت می شود


مدیرعامل آبفا: زیر ساخت آبرسانی 250روستای هرمزگان تقویت می شود

بندرعباس - ایرنا-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:در اجرای طرح جهاد آبرسانی با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب زیرساخت 250 روستای این استان تقویت می شود.

عبدالحمید حمزه پور روز سه شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود:در راستای این طرح و با حمایت استاندار ۱۰۰ روستای هرمزگان در قالب ۲۰ مجتمع از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوندکه علاوه بر برخورداری این روستاها از نعمت آب شرب پایدار، بر تقویت نیاز آبی ۱۵۰ روستای دیگر نیز تاثیر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی که با مشارکت آبفا و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شده است به عنوان یک اقدام بی نظیر به یادگار خواهد ماند و هرمزگان با دارا بودن ۴۵ درصد جمعیت روستایی در پایان اجرای این طرح به شاخص بالایی از سطح بهره مندی خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهار داشت: این طرح از زمان کلنگ زنی بدون یک روز تعطیلی طبق برنامه ریزی صورت گرفته که یک هزار و ۶۰۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و ۶۷ مخزن با ظرفیت ۱۱ هزار و ۵۲۶ متر مکعب با اعتبارافزون بر ۱۰هزار میلیارد ریال در حال اجراست و با تکمیل آن ۸۱ هزار و ۵۸۶ نفر در ۱۱ شهرستان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی