قتل مسلحانه امام جماعت یک مسجد در شهرستان سرباز


 قتل مسلحانه امام جماعت یک مسجد در شهرستان سرباز

رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه امام جماعت روستای گوازدر بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح ناشناس در یکی از محورهای آن شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری امروز گفت: ساعت 19:00بعد از ظهر روز دوشنبه نهم خردادماه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور "انگوری به کلات" شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گاردریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود روئیت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو مولوی "محمد کریم حملی" امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات می باشد که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در محور مذکور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح و با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد این فرد بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان