صحنه ای شک برانگیز از سریال خاتون + عکس


انتشار عکسی از پشت صحنه سریال خاتون طرفداران این سریال را امیدوار کرد که فصل سوم این سریال نیز ساخته خواهد شد. ماجرا چیست؟ به گزارش اقتصادآنلاین، سریال خاتون که پخش آن از نیمه مرداد ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده به یکی از سریال های پرطرفدار تبدیل شده است. خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده حول شخصیت اصلی داستان به...

به گزارش اقتصادآنلاین، سریال خاتون که پخش آن از نیمه مرداد ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده به یکی از سریال های پرطرفدار تبدیل شده است. خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده حول شخصیت اصلی داستان به نام خاتون می چرخد که داستانی تاریخی از خانواده ای می باشد که از اول شهریور 1320 در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می شوند.

داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

با وجود این که به نظر میرسید این سریال فصل سوم ندارد و در دو فصل به پایان رسیده است. به تازگی انتشار عکسی دیده نشده از بازیگران سریال خاتون توسط تینا پاکروان طرفداران سریال خاتون را به شک انداخته است که آیا این تصویر، میتواند متعلق به فصل جدید سریال خاتون باشد؟

در این سریال اشکان خطیبی (بازیگر نقش شیرزاد ملک) و میرسعید مولویان (بازیگر نقش رضا فخار) همدیگر را در آغوش گرفته اند.


صحنه ای شک برانگیز از سریال خاتون + عکس

اما به نظر می رسد که این عکس مربوط به پشت صحنه این سریال در فصل دوم باشد که توسط معصومه صادق بیگی (عکاس) ثبت شده است و طرفداران نباید منتظر ساخت فصل جدیدی از سریال خاتون باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج