2 انبار احتکار برنج و روغن در بوشهر کشف شد 


2 انبار احتکار برنج و روغن در بوشهر کشف شد 

بوشهر- ایرنا- رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: 2 انبار نگهداری روغن و برنج وارداتی با هدف احتکار در گشت‌های مشترک بوشهر کشف و پلمب شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از سید ناصر موسوی اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و عادلانه سازی، بازرسی‌های مستمر تعزیرات حکومتی استان چندین انبار کالا در بوشهر بازدید شد که منجر به کشف سه قلم کالای احتکاری شامل برنج، روغن و شکر شد.

وی ادامه داد: در یکی از موارد متصدی انبارها بصورت مخفیانه سه هزار ۵۴۵ بطری روغن خوراکی، سرخ کردنی و جامد با برندهای مختلف احتکار کرده بود.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: ۱۱ تن برنج وارداتی و ۸۰۰ کیلوگرم شکر از دیگر کالاهای اساسی بود که با هدف احتکار در این انبارها نگهداری شده بود.

موسوی بیان کرد: با توجه به وضعیت موجود بازار و نوع کالاهای کشف شده در کمترین زمان ممکن با هماهنگی مدیرکل تعزیرات حکومتی و دیگر مقام های قضایی انبارها پلمب شد.

وی اعلام کرد: پرونده این انبارها از سوی جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان