تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز


تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های سپهر ایرانیان، پیام آشنا، پیام سپیدار،دارایی و آرمان میهن که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز سه شنبه دهم خرداد خود را به موضوع‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام سپیدار در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۱۲ خود به اجرای طرح مدیریت پسماند روستایی پرداخت و نوشت: طالقان پیشرو در اجرای مدیریت پسماند روستایی شد.

مجید درگی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به برگزاری نشست توجیهی اجرای طرح مدیریت پسماند روستایی (ماپ) گفت: شهرستان طالقان پایلوت و پیشر در اجرای طرح ماپ در این استان شده است.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

زنگ خطر اعتیاد دنیای سایبری برای کودکان، باید بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود، آغاز مرحله آمایشی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها در کرج، صدور گواهی ایمنی ساختمان در کرج اجباری می شود و راه اندازی کارخانه زباله سوز در کرج به زودی وارد مرحله تازه ای می شود از دیگر عناوینی است که این روزنامه در این نسخه خود به آن پرداخته است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار ۳۲۰ خود به نشست خبری مشترک رییس جمهور با امامعلی رحمان پرداخت و نوشت: روابط تجاری با تاجیکستان افزایش چهار برابری داشته است.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با اشاره به سفر سال گذشته خود به دوشنبه گفت: بعد از این سفر روابط ۲ کشور به گونه ای متحول شد که امروز فقط در حوزه تجاری شاهد افزایش چهار برابری مبادلات تجاری هستیم.

رمز ریال شهریورماه متولد خواهد شد، ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت لوازم خانگی، قرارداد ۸۰۰ میلیاردی برای خرید تجهیزات مترو، پیش بینی شرایط کرونایی کشور در سه ماه آینده، تاکید رییس قوه قضایه بر شناسایی و برخورد با مقصران حادثه متروپل و مشتریان نهایی سامانه یکپارچه تخصیصخودرو مشخص شدند از دیگر عناوین این روزنامه است.

دارایی دیگر روزنامه سراسری که در البرز چاپ می شود تیتر نخست شماره یک هزار و ۶۵۰ خود را به قرعه کشی خودروها اختصاص داد و نوشت: ۱۷۶ هزار خودرو در دور نخست قرعه کشی عرضه شد.

عبدالله توکلی لاهیجانی مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ خودرو در دور نخست قرعه کشی از طریق سامانه متمرکز عرضه شدند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

حذف دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی اثری بر بازار مسکن ندارد،تغییر ساعات کار ادارات در انتظار تایید است، بخشی از اعتباراا باید به سمت تولید و صادرات هدایت شود و پیشنهاد سازمان بورس برای تشکیل شورای ثبات مالی از دیگر مطالبی است که این روزنامه در این نسخه خود به آن پرداخته است.

روزنامه آرمان میهن در تیتر نخست خود به نقل از نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی نوشت: نگاهمان را به حوزه تولید تغییر بدهیم.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به روند توسعه صنعتی و تولید پیشتر سخت افزاری و نرم افزاری بود که اکنون فرهنگی است و بر همین اساس باید در ابتدا نگاه خود به حوزه تولید را تغییر دهیم.

۶۷۰ تن نهاده دامی قاچاق در البرز کشف شد، مرکز نوآوری منتا در استان البرز راه اندازی می شود، اجرای طرح واکنش سریع در راه های البرز و سرمقاله ای تحت عنوان جنبه های انسانی سیاست از دیگر مطالب این روزنامه است.

کرج میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد تیتر نخست روزنامه پیام آشنا در شماره ۲ هزار و ۶۶ خود است.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشتی آزادایران به میزبانی استان البرز زا دوم خرداد آغاز شده و تا چهاردهم خرداد در خانه کشتی تختی کرج برگزار می شود.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

حضور بیگانگان در منطقه گره گشا نیست، پلمب ۵۵ واخد صنفی غیر مجاز جمع آوری پسماند در کرج، نوسازی بدون مشارکت مردم محقق نمی شود، پایان خرداد زمان اعلام نتایج پلایش متقاضایان نهضت ملی مسکن و مشکات الزهرا صفی در راه سومین گرند اسلم جوانان در سال ۲۰۲۲ از دیگر عناوینی است که این روزنامه به آنها پرداخته است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت