ارائه مشاوره حقوقی رایگان به تهرانی‌ها


ارائه مشاوره حقوقی رایگان به تهرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونان دادستان تهران وکارشناسان بسیجی دادسرا با برپایی میز خدمت جهادی در مجتمع قضایی بعثت، به پاسخگویی به پرسش های حقوقی، قضایی مردم و ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان پرداختند. در این برنامه...

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونان دادستان تهران وکارشناسان بسیجی دادسرا با برپایی میز خدمت جهادی در مجتمع قضایی بعثت، به پاسخگویی به پرسش های حقوقی، قضایی مردم و ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان پرداختند.

در این برنامه که به همت بسیج دادسرای تهران «حوزه مقاومت شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی» و همکاری دادسرای ناحیه ۱۶ برگزار شد، سید مهدی رضا کاظمی، معاون دادستان و فرمانده حوزه بسیج و نجف جابری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 16 تهران و امیر دهستانی، معاون دادستان و جانشین سرپرست به اتفاق تعدادی از کارشناسان بسیجی دادسرا، در دیدار چهره به چهره با مراجعان به پرسش های حقوقی و قضایی آنان پاسخ دادند و معاضدت های قضایی لازم را ارائه کردند.

در برنامه میز خدمت مشاوره حقوقی بسیج دادسرا، فرماندهان مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه ، وزارت دادگستری و مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی هم حضور داشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت