ابتدای فصل امتیازات مهمی را از دست دادیم / آبشک: توهین نه؛ با یکی دو بازیکن سپاهان کری داشتم


ابتدای فصل امتیازات مهمی را از دست دادیم / آبشک: توهین نه؛ با یکی دو بازیکن سپاهان کری داشتم

فولاد در مصاف با سپاهان در هفته بیست و نهم بازی ها یک نتیجه غیر قابل پیش بینی به دست آورد و 3 گل به تیم سپاهان زد که پیش از این برای نایب قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک هافبک دفاعی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کردند با 3 گل سپاهان را شکست دهند؟ به خبرنگار ما گفت: برای پیروزی در این بازی تمرین کرده بودیم و برای برد هم انگیزه داشتیم و می خواستیم باخت دور رفت را جبران کنیم؛ اما تصور نمی کردیم با 3 گل به پیروزی برسیم. به هر صورت در فوتبال گاهی نتایجی رقم می خورد که از قبل پیش بینی نمی شود. خوب بازی کردیم و به هدفی که تمرین کرده بودیم، رسیدیم.

محمد آبشک پیرامون داوری این بازی که مورد اعتراض کادر فنی تیم سپاهان بود، گفت: به هر صورت آقای خورشیدی جزو داوران باتجربه فوتبال کشورمان است. به نظر من که خوب قضاوت کرد و مشکل خاصی وجود نداشت، او بازی را به خوبی مدیریت کرد.

هافبک باتجربه فولاد در خصوص ابراز همدردی با مردم آبادان گفت: خب شادی نکردن ما بعد از گلزنی به همین خاطر بود. سعی کردیم با این کار به مردم آبادان نشان دهیم که با آنها همدرد هستیم. اتفاقی که در آبادان رخ داد دل همه ایرانی ها را به درد آورد. این کمترین کاری بود که از دست ما بر می آمد.

محمد آبشک بر این عقیده است که تیم فولاد می توانست به مقامی بهتر از مقام چهارمی در فصل جاری دست پیدا کند. او در ادامه گفت: ما در ابتدای فصل امتیازات مهمی را از دست دادیم، در یک سری از بازی ها بدشانسی آوردیم و به نظر من که می توانستیم امتیازات بیشتری را به دست بیاوریم. با این حال باید تلاش کنیم که در بازی آخر پیروز شویم. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کنم که باشگاه به هدف گذاری که در لیگ قهرمانان آسیا کرده بود، رسید و امیدوارم در ادامه مسیر هم به عملکرد خوبمان ادامه دهیم.

محمد آبشک در پایان با عذرخواهی از محرم نوید کیا و نیمکت تیم سپاهان گفت: من در جریان بازی با یکی دو بازیکن تیم سپاهان کری داشتم و بحث هایی در این باره شد. اما اصلا نیتم توهین به محرم نویدکیا و تیم سپاهان نبود و اگر سوءبرداشتی به وجود آمده است همین جا عذرخواهی می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟