31 مددجوی زندان بویین زهرا از مرخصی بهره‌مند شدند


31 مددجوی زندان بویین زهرا از مرخصی بهره‌مند شدند

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: درخواست 31 نفر از مددجویان زندان بویین زهرا در حوزه‌های مختلف از جمله اعطای مرخصی، استفاده از نهادهای ارفاقی و کمیسیون عفو مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی روز سه شنبه در تشریح نتایج بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج، افزود: بازدید از زندان های استان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مددجویان و بررسی مسائل و مشکلات آنها یکی از اولویت های کاری دادگستری استان قزوین است و در این خصوص برنامه مستمر و زمانبندی پیش‌بینی شده است و در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در بازدید از زندان شهرستان بویین زهرا درخواست های مددجویان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه های مختلف از جمله اعطای مرخصی، استفاده از نهادهای ارفاقی و کمیسیون عفو دریافت شد و در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با درخواست ۳۱ نفر از مددجویان موافقت شد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین در ادامه اعلام داشت: با توجه به درخواست های دریافتی، چهار نفر از مددجویان از شرایط آزادی مشروط بهرمند و از زندان آزاد شدند و همچنین برای هفت نفر از زندانیان تقاضای استفاده از پابند الکترونیک ثبت شد که این موضوع نیازمند بررسی توسط شعب دادگاه است.

شعبانی در ادامه گفت: همچنین به سه نفر از مددجویان مرخصی پایان حبس اعطا و شرایط آزادی آنها فراهم شد.

این مسوول افزود: برای ۱۵ نفر از مددجویان با توجه به دارا بودن شرایط و به منظور دیدار با خانواده و انجام امور شخصی مرخصی در نظر گرفته شد.

رییس کل دادگستری دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: فراهم شدن شرایط اشتغال برای مددجویان دارای صلاحیت یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد و در این بازدید نیز برای ۲ نفر از مددجویان با اعطای شرایط رای بازی، زمینه اشتغال در کارگاه های خارج از زندان فراهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس