نشست «مسجد، هسته مقاومت» با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان زرین دشت برگزار می شود


نشست «مسجد، هسته مقاومت» با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان زرین دشت برگزار می شود

حجت الاسلام امیدی از برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد زرین دشت با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرمانداری این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: دومین نشست از نشست های «مسجد، هسته مقاومت» فردا چهارشنبه 11 خرداد ماه از ساعت 9 صبح با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این نشست به منظور بررسی وضعیت کانون های مساجد با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد زرین دشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به فعالیت 31 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان زرین دشت، افزود: از این تعداد 14 باب کانون در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، یادآور شد: نشست «مسجد، هسته مقاومت» با هدف قدردانی از تلاش ها و زحمات ارزنده مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، آشنایی با فعالیت ها، بیان نقطه نظرات و همچنین بازدید از کانون ها برنامه ریزی و برگزار می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق