شعبه بوشهر شرکت بیمه حکمت افتتاح شد


شعبه مرکزی بوشهر بیمه حکمت با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران شرکت بیمه حکمت و مسئولین لشکری افتتاح شد.

شعبه بوشهر شرکت بیمه حکمت افتتاح شد
در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر شرکت بیمه حکمت به مردم کشور، شعبه مرکزی بوشهر با حضور نیما مومنی زاده مدیرعامل، حسام معتضدیان معاون توسعه مدیریت و منابع، حسن شعبانی نیا معاون تحقیق و توسعه، مدیران شرکت بیمه حکمت و صنعت بیمه و مسئولین لشکری افتتاح گردید.

بر این اساس، نیما مومنی زاده ضمن خوش آمدگویی به مدعوین بابت افتتاح بیست و هشتمین شعبه این شرکت گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر رتبه اول درآمد سرانه را داراست و اقتصاد استان ترکیبی از اقتصاد‌های بزرگ و متنوع مانند نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، شیلات و ... می‌باشد و همچنین بازار خوب سهامداری که متشکل از حضور نیرو‌های دریایی، هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصمیم گرفته شد تا با راه اندازی شعبه بوشهر بتوانیم مسیر ارائه خدمات بیمه‌ای را در کشور و بالاخص استان بوشهر هموارتر نماییم.

در ادامه امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر، ضمن ابراز خوشنودی از افتتاح شعبه بوشهر بیمه حکمت و اینکه بیمه‌ها نقش بسزایی در آرامش مردم دارند، بر خدمات مناسب این شرکت به پرسنل زحمتکش ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان تاکید نمود.

در این مراسم حسام معتضدیان معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه حکمت، دشمن زیاری مدیرامورشعب بانک سپه استان بوشهر، رزمگیر مدیرکل سندیکای بیمه گران ایران استان بوشهر، موسوی مدیرکل بیمه ایران استان بوشهر و سرهنگ مرتضایی معاون نیروی انسانی پدافند هوایی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نیز از سوی مدیرعامل، رضا بوریایی به عنوان رئیس شعبه استان بوشهر معرفی گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش