وعده تازه قالیباف به مردم؛ ثبات نرخ ارز و کنترل تورم 5 سال دیگر!


وعده تازه قالیباف به مردم؛ ثبات نرخ ارز و کنترل تورم 5 سال دیگر!

همه به یاد داریم که روزهای انتخابات دوستان از برنامه های 2 روزه و 3 روزه و 4 5 ساعته خود برای بهبود شرایط می گفتند، از چوب جادویی که فقط در اختیار خودشان است و تنها با روی کار آمدنو رفتن دولت روحانی این چوب را به گردش در می آورند.حالا اما با گذشت 10 ماه از روی کار آمدن دولت و انفجار قیمت ها به واسطه به قول خودشان جراحی اقتصادی رئیس مجلس وعده 5...

نواندیش - رضا امیری: همه به یاد داریم که روزهای انتخابات دوستان از برنامه های 2 روزه و 3 روزه و 4 5 ساعته خود برای بهبود شرایط می گفتند، از چوب جادویی که فقط در اختیار خودشان است و تنها با روی کار آمدن آنها و رفتن دولت روحانی این چوب را به گردش در می آورند.

حالا اما با گذشت 10 ماه از روی کار آمدن دولت و انفجار قیمت ها به واسطه به قول خودشان جراحی اقتصادی رئیس مجلس وعده 5 ساله می دهد، آقای قالیبافی که خودش روزهای اول سر کار آمدن دولت از این می گفت که این آخرین فرصت کشور است و باید هر چه سریع تر فکری کرد.

رئیس مجلس روز گذشته در پستی اینستاگرامی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از کشور دارم، می‌گویم طی یک برنامه ۵ ساله، بدون شک ثبات اقتصادی برقرار خواهد شد و دیگر نیازی نیست که هر روز شاهد نگران تغییر نرخ ارز، قیمت‌ها، بی‌ثباتی و تورم باشیم.

کاش آقای قالیباف حداقل به جای چنین وعده هایی ابعاد این برنامه را برای ملت روشن کنند تا با امید به 5 سال دیگر چشم بدوزیم و گرنه ملت ما خسته از این چنین وعده هایی هستند که هیچ امیدی نمی توان به آن ها بست. واقعیت این است که با تدوام تحریم ها و وضعیت فعلی 5 سال که هیچ 50 سال دیگر هم نمی توان به برقراری ثبات اقتصادی امید بست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار