قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi 11 5G


قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi 11 5G

یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی با نام ردمی 11 فایوجی (Redmi 11 5G)، قرار است ماه آینده میلادی عرضه شود. اکنون نیز وب‌سایت 91mobiles، مهم‌ترین مشخصات و قیمت این گوشی را به اشتراک گذاشته است. قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi 11 5G انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.58 اینچی […]

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی Redmi 11 5G

انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.58 اینچی با وضوح +FHD باشد که از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. چیپست دایمنسیتی 700 مدیاتک همراه با حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD) نیز در قلب این دستگاه قرار گرفته است.

پیکربندی دوربین قاب پشتی ردمی ۱۱ فایوجی هم مشخص شده است؛ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی (البته هنوز معلوم نیست که این یک سنسور ماکرو است یا یک سنسور عمق). در قسمت جلویی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بکار گرفته شده است. توان این سخت‌افزار‌ها با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود.

شایعات حاکی از آنند که ردمی 11 فایوجی (Redmi 11 5G)، برای نسخه پایه 4/64 گیگابایتی 13999 روپیه (180 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403