چند خبر انتظامی از کرمانشاه


چند خبر انتظامی از کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین ، کشف یک تن روغن احتکاری در کرمانشاه و دستگیری سارق باطری خودرو عناوین مهمترین خبرهای پلیسی کرمانشاه در دهمین روز خرداد است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی قصرشیرین از وجود مقدار زیادی سوخت قاچاق در حوالی بازارچه مرزی پرویزخان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ محمدی افزود: در بازرسی های انجام شده ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک تن روغن خوراکی احتکاری در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک تن روغن خوراکی احتکاری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار کالاهایی اساسی در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مورد نظر در خیابان بازرگانی کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته حدود یک تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق باطری خودرو در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری سارق باطری خودرو در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ منوجهر رضایی اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت باطری خودرو در شهرستان صحنه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی در پایان با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟