پشت پرده عروسی ساسی مانکن چه می‌گذرد؟


پشت پرده عروسی ساسی مانکن چه می‌گذرد؟

ویدئو‌هایی در فضای مجازی وایرال شده که برخی هنرمندانی که در صداوسیما هم سابقه فعالیت داشتند در مراسم عروسی ساسی مانکن، خواننده آن ورِ آبی شرکت داشتند.

آفتاب‌‌نیوز :

وقوع فاجعه آبادان باعث این شده که برخی توقع دارند که سراسر کشور باید رخت عزا بر تن کند. توقعی که شاید بیراه نیست. هر چند که دولت با تاخیر اعلام عزای عمومی کرد، اما محافل فکری اعتقاد دارند برخی مراسم‌های روز‌های اخیر که کمی شاد به نظر می‌رسید شاید به صلاح نبوده. همزمان با این اتفاقات، ویدئو‌هایی در فضای مجازی وایرال شده که برخی هنرمندانی که در صداوسیما هم سابقه فعالیت داشتند در مراسم عروسی ساسی مانکن، خواننده آن ورِ آبی شرکت داشتند. یکی از افراد حاضر در عروسی نیز خودش منتقد به همان مراسم رسمی بوده و جو را متشنج کرده. همین باعث شده مردم از جبهه‌های مختلف نوعی بی‌حرمتی به سوگ آبادانی‌ها را مشاهده کنند.

راضیه جباری، خبرنگار حوزه سینما در این باره نوشت: «برزو ارجمند و احسان کرمی از طرفی در صفحه شخصی خود اعلام می‌کنند که تبلیغات نمایش در حال اجراشون رو به‌خاطر همدردی با مردم آبادان به خاطر فضای شاد آن متوقف کرد‌ه‌اند! و از طرفی به همراه همسران خود در مراسم عروسی ساسی مانکن شرکت می‌کنند. اینکه چطور می‌توانند این‌گونه دروغ بگویند به کنار! جالب اینجاست احسان کرمی معترض همیشه در صحنه چندروز پیش به اجرای سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و نوشت: چطور می‌توانیم خود را ملت ایران بدانیم وقتى غم هایمان را مشترک ندانیم و در شادى‌ها شریک نباشیم؟ چرا عده‌اى می‌خواهند ما همدل نباشیم؟ آقای کرمی چطور خود را از ملت ایران می‌دانی وقتى غم هموطنت پشیزی برای شما ارزش ندارد؟ خسته نشده‌اید از این همه تناقض و دورویی؟!»

البته این نظر خانم جباری به گمان برخی شاید خیلی منصفانه نیست، چون عده‌ای گمان می‌کنند میان یک مراسم خصوصی که توسط نفرات محدودی برپا شده با برخی مراسم‌های دیگر تفاوت بسیار دارد. البته تعداد موافقان خانم جباری خیلی بیشتر از تعداد مخالفانش است.

نظرات کاربران چیست؟

* اینکه رفتن آمریکا عروسیِ ساسی اصلا عیب نداره و اصلا هم به ما مربوط نیس، یک مراسم خصوصی بوده و یک تصمیم شخصی. ولی خب آقایان کرمی و ارجمند! کاش بهانه دیگرسی برای لغو تئاترتان می‌آوردید

* توی این فیلم عروسی ساسی، احسان کرمی داره فیلم می‌گیره برای کجا؟! مرد تو اومدی عروسی که ممکن بعدا برات مشکل ساز بشه برای کی فیلم می‌گیری؟! اصلا می‌خوای به کی نشون بدی؟

البته انتشار تصاویری از احسان کرمی و برزو ارجمند در کنار تصویری که دو شب پیش از نوید محمدزاده و باران کوثری منتشر شد، نوعی از گرو کشی مجازی را به ذهن مبادر می‌کند. یعنی انگار عده‌ای قصد داشتند از نوید محمدزاده بابت رفتارش در کن انتقام بگیرند و عکسی از او منتشر کردند که مربوط به ده سال پیش است. مشابه همین رفتار را با احسان کرمی می‌بینیم البته شاید گناه او آنجاست که برای تئاترش از غم آبادان مایه گذاشت و از یک تجمع رسمی در جهت همدردی با متروپل انتقاد کرد.

* آقای نوید محمدزاده دوست داشتم بدونم اگه بازیگر نشده بودین و هنوز در شهرستان مهران در استان ایلام زندگی و هر روز گرد خاک نفس میکشیدین و یه شهروند ساده بودین، درگیر قیمت مرغ و تخم مرغ و گوجه بودین، بازم شعار میدادین که باید به عشق احترام گذاشت و از نامهربان بودن مردم گلایه میکردین؟

می‌دونم خیلی گذشته از داستان، اما یه چیزی دیدم یکم جا خوردم عکس بوسه نوید محمدزاده رو گذاشته بود رو عکس خرابه متروپل و داشت می‌گفت که هنرمند باید برای مردمش باشه و فلان نمی‌خوام خودمو فن نوید نشون بدم، اما میگم وقتی یه نفر یه کار انجام میده به چیزای دیگه الکی ربطش ندیم شروع به جاج نکنیم. آخه ربط دادن این مسائل به هم برای من بیشتر بوی حسادت میدهد تا قضاوت عادلانه.

به هر حال از گذر تمام این اتفاقات هر فردی موضعی دارد. اینکه سمت درست کدام است را نمی‌دانیم، اما شاید این گسست‌های مجازی چاره کار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان