کاراته کای مهابادی به دنبال طلای مسابقات جهانی


کاراته کای مهابادی به دنبال طلای مسابقات جهانی

مهاباد - ایرنا - «جمال ابوبکری» کاراته کای ملی پوش اهل مهاباد به عنوان تنها نماینده آذربایجان غربی در تیم ملی کشورمان امیدوار به کسب مدال جهانی، عازم اسپانیا شد.

جمال ابوبکری ملی پوش تیم ملی کاراته کشورمان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی سه ماه گذشته به صورت تمام وقت زیر نظر «ابراهیم احمدیان» تمرینات خود را پیگیری و هم اکنون آماده حضور در مسابقات جهانی و کسب جایگاه قهرمانی هستم.

وی افزود: با آمادگی کامل و همچنین برنامه ریزی‌های انجام شده به کسب مدال در این دوره از مسابقات امیدوار هستم و تمام تلاش خود را برای کسب افتخار برای کشورم، استانم و شهرم بکار می‌گیرم.

ابوبکری که در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد، ادامه داد: در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ نیز در مسابقات جهانی کاراته که به ترتیب در کشورهای بلغارستان و رومانی برگزار شد موفق به کسب مقام های دوم و سوم جهانی شده‌ام و می‌خواهم در ابتدا به کسب مقام اول برسم و در نهایت این عناوین را در این دوره از مسابقات هم تکرار کنم.

وی با بیان اینکه تیم ملی کیوکوشین کاراته ایران متشکل از ۲۵ رزمی کار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، افزود: چهارمین دوره مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته اروپا IFK به میزبانی شهر والنسیا اسپانیا از ۱۰ تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته های مختلف و ۱۰۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

این شهرستان با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز