استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شهادت جانباز سرافراز اسلام شهید «علی یوسفی» را تسلیت گفتند


استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شهادت جانباز سرافراز اسلام شهید «علی یوسفی» را تسلیت گفتند

اراک - ایرنا - استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز اسلام شهید حاج «علی یوسفی» را تسلیت گفتند.

«فرزاد مخلص‌الائمه » و سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده‌اند: سلام و تحیات حضرت حق بر جانباز شهید والامقام حاج «علی یوسفی» که با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را به نظاره بنشیند.

وی در این پیام ادامه داده‌است: بی‌شک آن جانباز سرافراز اسلام که حیات بابرکتش را به پارسایی، ساده زیستی، عشق به خاندان اهل بیت (ع)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت صادقانه و خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی سپری نمود، پس از سال‌ها تحمل آلام به جا مانده از جبهه‌های نیروی حق علیه باطل، عاقبت عشق دیدار حضرت حق، طاقتش را بربود و به یاران شهیدش پیوست.

استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه این پیام آورده‌اند: اینجانبان شهادت این شهید عزیر عرش‌نشین را به خانواده معزز و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده و بازماندگان این عزیز سفر کرده از خداوند منان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

حاج«علی یوسفی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی پس از تحمل سالها رنج و درد ناشی از جراحات جنگ شامگاه سه‌شنبه به خیل یاران شهیدش پیوست.

پیکر این شهید والامقام امروز(چهارشنبه) در اراک تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

آیین گرامیداشت این شهید والامقام عصر امروز از ساعت ۱۷ در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام