یادواره شهدا با حضور رییس مجلس در نهاوند برگزار شد


یادواره شهدا با حضور رییس مجلس در نهاوند برگزار شد

همدان - ایرنا - دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و 850 شهید نهاوند با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه نهاوند روز چهارشنبه در این آیین گفت: آهنگ پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و غلبه بر مشکلات مصداق وعده خدا مبنی بر تصرف و پیروزی این ملت است.

حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» افزود: خداوند این نظام و انقلاب را حفظ کرده است و این انقلاب باید زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شود.

وی یادآوری کرد: استکبار جهانی نمی خواست این انقلاب در برابر دشمن پیروز شود اما توفیقات انقلاب اسلامی موجب شد که دشمنان طرح فتنه، تحریم و تهدید علیه این ملت را آغاز کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: با وجود تحریم و تهدیدهای مختلف دشمنان نظام اسلامی علیه ایران، امروز این ملت با اقتدار پرچم مقاومت را بلند کرده و آمریکا را از منطقه بیرون کرده است.

یادواره شهدا با حضور رییس مجلس در نهاوند برگزار شد

امام جمعه نهاوند ادامه داد: مردم نهاوند مردمانی ولایی و انقلابی هستند بنابراین مسئولان باید صادقانه هر کاری می شود برای این مردم انجام دهند.

در این آیین کلیپی از زندگی نامه سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و سخنان رهبری درباره این شهید والامقام پخش شد.

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آغاز سفر به استان وارد فرودگاه همدان شد و مورد استقبال رسمی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مقامات قرار گرفت.

قالیباف در ادامه با سفر به شهرستان نهادند از مجموعه سد گرین این شهرستان نیز دیدن کرد و با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند با اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک