قتل زن باردار در خواب به دست مرد معتاد!


قتل زن باردار در خواب به دست مرد معتاد!

مرد شیشه‌ای، همسر باردار برادرش را با ضربه‌های چاقو در خواب کشت و برادرش را هم مجروح کرد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی استان البرز از جنایتی در منطقه ماهدشت باخبر شدند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، مرد جوان افغان نیمه‌های شب به برادرش و همسر او حمله کرده و آن‌ها را با ضربه‌های چاقو زخمی...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی استان البرز از جنایتی در منطقه ماهدشت باخبر شدند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، مرد جوان افغان نیمه‌های شب به برادرش و همسر او حمله کرده و آن‌ها را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده است.

ضارب قصد فرار از محل را داشت که توسط همسایه‌ها دستگیر شد. زوج جوان هم به بیمارستان منتقل شدند، اما تلاش پزشکان برای نجات زن جوان که باردار بود بی‌نتیجه ماند و او و جنینش جان باختند. ماموران سپس به تحقیق از متهم پرداختند که او به این جنایت اعتراف کرد و گفت: به شیشه اعتیاد دارم و شب قبل بعد از مصرف شیشه با همسرم درگیر شدم. برادرم برای این‌که بلایی سر همسرم نیاورم، مرا به خانه‌شان برد. نیمه‌های شب از خواب بیدار شدم و به خاطر مصرف شیشه توهم زدم و با چاقو به برادرم و همسرش حمله کردم و آن‌ها را با چاقو زدم. قصد فرار داشتم که همسایه‌ها متوجه شده و دستگیر شدم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در این باره به جام‌جم گفت: پس از اعتراف متهم، او با قرار قانونی بازداشت شد و تلاش برای نجات جان برادرش از مرگ ادامه دارد.

منبع: جام جم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان