با انتشار پستی ابهام‌برانگیز؛/ محمد ربیعی از رفسنجانی‌ها خداحافظی کرد؟


با انتشار پستی ابهام‌برانگیز؛/  محمد ربیعی از رفسنجانی‌ها خداحافظی کرد؟

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات پیرامون آینده‌اش در رفسنجان دامن زد.

به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش بود که محمد ربیعی هدایت مس رفسنجان را در هفته‌های آغازین لیگ دسته اول برعهده گرفت. او در همان سال اول موفق شد با کسب ۶٧ امتیاز مس را به لیگ برتر برساند و طی دوسال بعدی نیز نارنجی‌پوشان رفسنجانی روند صعودی‌شان را حفظ کردند و توانستند در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم به ترتیب رتبه‌های هشتم و ششم را کسب کنند.
حالا اما یک روز پس از آخرین مصاف مس رفسنجان محمد ربیعی با انتشار پستی به شرح زیر به شایعات پیرامون جدایی‌اش قوت بخشیده و ضمن اشاره به سختی‌هایی سال سوم حضورش در رفسنجان، از مسئولان باشگاه تشکر کرده و با مردم خداحافظی کرده است.

«سلام؛ پایان یک راه سخت و دشوار و من بیشتر از همه از این سختی باخبرم. خواستم تشکر کنم از همه عوامل تیمم و مسئولین و مدیران و عوامل و همه هواداران عزیز و مردم شریف رفسنجان و درود میفرستم به بازیکنان و کادر فنی و عوامل دیگر تیم به دلیل ارایه صحیح از یک نگرش و اجرای آن. قطعاً کسانیکه فارغ از غرض و منطق‌گرایانه به عملکرد شما بیاندیشند با حس خوبی از تیم مس رفسنجان روبرو خواهند شد و بابت انتقال این حس به همه شما خسته نباشید میگویم. برای مردم رفسنجان شادی و سرور آرزومندم.»

این صحبت‌های ربیعی در شرایطی مطرح می‌شود که او در کنفرانس خبری پس از مسابقه آخر تیمش مقابل پیکان و همینطور دیدار برابر استقلال که آخرین کنفرانس خبری‌اش را در رفسنجان برگزار کرد، برای ادامه همکاری از خواسته‌هایی گفت که هم بعد سخت‌افزاری داشت و هم نرم‌افزاری. اما به وضوح یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های ربیعی برای ادامه حضور در جمع نارنجی‌پوشان رفسنجانی این است که باشگاه در حوزه جذب بازیکن بتواند توانایی رقابت با تیم‌هایی نظیر گل‌گهر، فولاد خوزستان و تراکتور را برایش هموار کند.
روز آینده رقابت‌های لیگ برتر خاتمه پیدا می‌کند و باید منتظر ماند و دید که آیا رفسنجانی‌ها با ربیعی و تفکرات این مربی وارد فصل نقل و انتقالات می‌شوند یا اتفاقات دیگری در راه است.
مس رفسنجان با کسب ۴۵ امتیاز فصل را در رتبه ششمی خاتمه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر