نکونام در انتظار تعیین تکلیف مجیدی؟


نکونام در انتظار تعیین تکلیف مجیدی؟

از سرمربی تیم فولاد خوزستان به عنوان جانشین فرهاد مجیدی در استقلال نام برده می‌شود؛ هر چند تکلیف مجیدی برای ماندن یا رفتن از استقلال هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال مقتدرانه و با کسب ۶۸ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال شد و در شرایطی که هواداران این تیم مسرور از قهرمانی آبی‌پوشان پس از ۹ سال بودند؛ اما گریه‌های مجیدی در جشن قهرمانی استقلال و حرف‌وحدیث‌هایی که پیرامون این گریه به وجود آمد کام آبی‌پوشان را تلخ کرد.

گفته شد که مجیدی قصد داشته در همان جشن قهرمانی از هواداران استقلال خداحافظی کند، اما آجورلو مانع این کار شده است. هر چند بیژن طاهری، مدیر تیم فوتبال استقلال در واکنش به گریه‌های مجیدی گفت: «خیلی‌ها امروز از من این سوال را می کردند که فرهاد مجیدی چون می‌خواهد از تیم جدا شود این اشک ها را ریخته. من آن اشک را اشک شادی دیدم. یک سرمربی وقتی فصل سختی را سپری می‌کند و تمام رکوردها را جابجا می‌کند نباید اشک شادی بریزد؟ این اشک بغض مجیدی بود که ترکید.»

بیشتر بخوانید:

واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به جدایی مجیدی

از سوی دیگر حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال اظهار داشت: «این موضوع را تکذیب می‌کنم. نکونام در تیم ما خواهد ماند و به دنبال این هستیم تا بازیکنان جدیدی را نیز جذب کنیم تا بتوانیم با قدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.»

با وجود همه این تکذیب‌ها احتمال هر اتفاقی برای کادر فنی تیم استقلال وجود دارد. اگر مجیدی تصمیم به خداحافظی از استقلال بگیرد باید به او حق داد؛ چرا که تکرار موفقیتی که تا به حال نظیر آن رخ نداده بوده کار بسیار سختی است. ضمن اینکه نکونام رابطه بسیار نزدیکی با آجورلو دارد و عملکرد قابل قبول این مربی در تیم فولاد باعث شده نامش به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال در فصل آینده مطرح شود.

نکونام هنوز واکنشی به این حرف و حدیث‌ها نداشته و همین مسئله می‌تواند گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده مربیگری او را بیشتر کند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی