قیمت ون جدید سایپا یک سوم نمونه‌های چینی بازار خواهد بود


قیمت ون جدید سایپا یک سوم نمونه‌های چینی بازار خواهد بود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد ون جدید سایپا یک خودرو اقتصادی بوده و با یک سوم نمونه‌های چینی روانه بازار خواهد شد. محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه این گروه خودروسازی در سال 1401 دو خودرو مورد نیاز بخش عمومی کشور را به بازار عرضه خواهد کرد گفت تولید خودروی ون... نوشته قیمت...

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد ون جدید سایپا یک خودرو اقتصادی بوده و با یک سوم نمونه‌های چینی روانه بازار خواهد شد.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۱ دو خودرو مورد نیاز بخش عمومی کشور را به بازار عرضه خواهد کرد گفت تولید خودروی ون این شرکت نیز در 6 ماه نخست سال جاری نهایی خواهد شد.

ون جدید سایپا ارزان قیمت است

مدیرعامل گروه خودروسازی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ون تولیدی این شرکت یک محصول اقتصادی بوده و با قیمت حدود یک سوم قیمت خودروهای وارداتی چینی روانه بازار خواهد شد. وی افزود در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ قصد داریم خودروهای ون سایپا را تجاری کنیم.

تیموی در پایان گفته‌های خود تاکید کرد در ۱۰ سال اخیر خودروهای عمومی بازسازی نشدند و خودروسازان محصول جدیدی را نیز در این بخش به بازار عرضه نکردند. در واقع ون‌هایی که در حال تردد در کشور هستند به دهه 80 شمسی تعلق دارند. در همین راستا این گروه خودروسازی قصد دارد دو محصول جدید را برای بخش عمومی به بازار عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند