لوکاکو با اینتر به توافق رسید


لوکاکو با اینتر به توافق رسید

مهاجم تیم فوتبال چلسی که می‌خواهد به تیم سابقش برگردد در مورد مسائل شخصی با اینتری‌ها به توافق رسیده است اما او حالا باید راهی برای جلب نظر کارفرمایان فعلی‌اش پیدا کند.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتای ایتالیا در گزارشd اعلام کرد که تلاش‌های روملو لوکاکو برای بازگشت به اینتر، پس از یک فصل دوری از این تیم برای بازی در چلسی به مرحله‌ توافق شخصی بازیکن با باشگاه رسیده است و اکنون وکیل او سباستین لدور مأمور شده که نظر باشگاه چلسی را برای صدور مجوز انتقال قرضی این بازیکن به اینتر کسب کند.

لوکاکو تابستان سال گذشته پس از دو سال حضور در اینتر، این تیم را با قراردادی ۱۰۵ میلیون یورویی ترک کرد اما به هیچ عنوان نتوانست روزهای پرفروغش در اینتر را در استمفوردبریج تکرار کند و به همین دلیل خیلی زود از تصمیمش برای پیوستن به آبی‌پوشان لندن پشیمان شده است. او تا حدی مترصد بازگشت به اینتر است که حاضر شده حقوش را از ۱۲ میلیون یورو (به علاوه ۳ میلیون یورو پاداش) فعلی‌اش در چلسی به ۷.۵ میلیون یورو کاهش دهد.

به این ترتیب اکنون همه چیز به نظر باشگاه چلسی و مالک جدید این باشگاه تاد بولی بستگی دارد و او باید تا کمتر از ۱۵ روز دیگر موافقتش را با جدایی لوکاکو اعلام کند وگرنه بازیکن بلژیکی شانس برخورداری از معافیت مالیاتی دولت ایتالیا را از دست می‌دهد. اگر انتقال لوکاکو به اینتر تا قبل ۳۰ ژوئن کامل شود، هزینه اینتر برای پرداخت حقوق او به جای ۱۵ میلیون یورو ۱۱ میلیون یورو خواهد بود.

در هر صورت باشگاه اینتر اکنون توپ را در زمین لوکاکو انداخته و به او گفته که خودش باید نظر مالک جدید باشگاه چلسی برای موفقیت با بازگشت به ایتالیا جلب کند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا