رییس انجمن دارت ایران: آکادمی دارت در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد می‌شود


رییس انجمن دارت ایران: آکادمی  دارت  در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد می‌شود

سبزوار- ایرنا- رییس انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه حکیم سبزواری از گذشته پشتیبان علمی، آموزشی و پژوهشی انجمن دارت بوده است و بر همین اساس آکادمی دارت در این دانشگاه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامبیز ایوب‌زاده روز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن دارت ایران با دانشگاه حکیم سبزواری افزود: تلفیق علم و تجربه باعث شد تا دارت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به موفقیت‌های جهانی دست پیدا کند و امید است با این تفاهم‌نامه این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به آسیب‌های شیوع ویروس کرونا به ورزش تصریح کرد: امید است با اتمام شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه‌ اردوها و مسابقات دارت روند رو به رشد خود را بازیابد.

رییس انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران در ادامه زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و افزود: مجموعه مناسبی از آموزش و تجربه در این دانشگاه وجود دارد که از پویایی منابع انسانی و مدیریتی این نهاد نشان دارد.

در این آیین، تفاهمنامه همکاری با موضوع بهره‌مندی دوجانبه از توانایی‌های علمی و اجرایی، توسعه همکاری‌ها در زمینه آموزش و پژوهش، اشتراک‌گذاری منابع انسانی و امکانات بین انجمن دارت ایران و دانشگاه حکیم سبزواری به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، فراهم کردن امکانات جهت تاسیس آکادمی دارت در دانشگاه حکیم سبزواری، انجام طرح‌های پژوهشی تقاضا محور بر اساس نیازهای انجمن، همکاری در تولید محتوای علمی و بسته‌های آموزشی برای مربیان، داوران و بازیکنان دارت از جمله تعهدات دانشگاه حکیم سبزواری است.

برگزاری دوره‌های تخصصی در دانشگاه، فراهم کردن تجهیزات و لوازم مورد نیاز رشته دارت، تسهیل در دسترسی به ورزشکاران و مربیان مختلف کشور برای انجام رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در این رشته و حمایت مادی و معنوی از این رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها نیز از جمله تعهدات انجمن دارت ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند