جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟


جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) هم‌بنیانگذار دوج کوین با متهم کردن ایلان ماسک به کلاهبرداری در حوزه رمزارزها با واکنش شدید ثروتمندترین مرد جهان مواجه شد، اما آیا مدیرعامل تسلا کلاهبردار است؟ جکسون پالمر که به عنوان هم‌بنیانگذار دوج کوین شناخته می‌شود اخیرا با اعلام اینکه بازار ارزهای دیجیتالی در آینده نزدیک سقوط خواهد کرد گفت ایلان ماسک در...

هم‌بنیانگذار دوج کوین با متهم کردن ایلان ماسک به کلاهبرداری در حوزه رمزارزها با واکنش شدید ثروتمندترین مرد جهان مواجه شد، اما آیا مدیرعامل تسلا کلاهبردار است؟

جکسون پالمر که به عنوان هم‌بنیانگذار دوج کوین شناخته می‌شود اخیرا با اعلام اینکه بازار ارزهای دیجیتالی در آینده نزدیک سقوط خواهد کرد گفت ایلان ماسک در حوزه ارزهای دیجیتالی و کدنویسی دانش لازم را ندارد. وی افزود مدیرعامل تسلا در حقیقت یک کلاهبردار است که کاربران با توصیه‌های او سرمایه خود را از دست خواهند داد.

ایلان ماسک کلاهبردار است!

جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟

هم‌بنیانگذار دوج کوین در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد ایلان ماسک پروژه خرید توییتر را با هدف از بین بردن اعتماد عمومی نسبت به این شبکه اجتماعی در نظر گرفته که سرانجام شاهد نابودی توییتر خواهیم بود. وی همچنین طرح پذیرش دوج کوین برای خرید محصولات تسلا را نیز مورد انتقاد قرار داده و با وجود اینکه این طرح باعث افزایش قیمت Dogecoin شد آن را یک طرح کلاهبرداری دانست.

زمستان بازار ارزهای دیجیتالی فراسیده

هم‌بنیانگذار دوج کوین با اعلام اینکه در زمستان بازار ارزهای دیجیتالی قرار داریم گفت در شرایطی که در بازار نوسانات زیادی مشاهده می‌شود و احتمال از بین رفتن دارایی‌های دیجیتالی نیز وجود دارد، اما همچنان بسیاری به دنبال سرمایه‌گذاری در این بازار هستند؛ بازاری که در آینده نزدیک به شکل کامل سقوط خواهد کرد. وی به افرادی که با دیدن وضعیت بازار کریپتو همچنان خواهان سرمایه‌گذاری در این بازار هستند واژه احمق‌ها را در نظر گرفته و می‌گوید چگونه این افراد معتقدند بدون انجام کار خاصی می‌توان به ثروت زیادی دست پیدا کرد.

واکنش ایلان ماسک به ادعاهای هم‌بنیانگذار دوج کوین

جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟

این گفته‌های جکسون پالمر با واکنش شدید ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان مواجه شد. ماسک در پاسخ به ادعای هم‌بنیانگذار دوج کوین مبنی بر اینکه وی در حوزه کدنویسی دانش کافی ندارد با اشاره به کدی که پالمر در سال ۲۰۱۸ برای او فرستاده بود نوشت «کد نویسی فرزندانم در ۱۲ سالی از تو بهتر است.»

پالمر نیز در واکنش به این توییت ایلان ماسک گفت «من بر پیچیده بودن کدی که نوشتم ادعایی ندارم، اما همین اسکریپت ساده موفق شد در سال ۲۰۱۸ بسیاری از اکانت‌های فیشینگ را شناسایی کند؛ به گونه‌ای که کلاهبرداران از آن زمان به بعد به ناچار روش‌های کلاهبرداری خود را ارتقا دادند.»

پالمر در کدنویسی دوج کوین نقشی نداشت

جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین : ایلان ماسک کلاهبردار است؟

مدیرعامل تسلا در توییت دیگری نوشت «پالمر فراموش می‌کند که هرگز در نوشتن یک خط کد دوج کوین نقشی نداشته است.» در طرف مقابل پالمر با انتشار توییتر دیگری از بیلی مارکوس، هم‌بنیانگذار دیگر Dogecoin درخواست کرد تا به اتهامات ایلان ماسک واکنش نشان دهد. در همین راستا مارکوس در در صفحه توییتری خود بیان کرد «افرادی که پس از ما فعالیت خود را روی پروژه Dogecoin آغاز کردند بیشتر از من و جکسون کد نوشتند. من فقط 20 خط کد نوشتم و مابقی آن را کپی کردم.»

گفتنی است پالمر جکسون به عنوان مهندس سابق ادوبی و بیلی مارکوس به عنوان مهندس سابق IBM پروژه دوج کوین را در سال ۲۰۱۳ شروع کردند و پالمر نیز در سال ۲۰۱۵ از این پروژه خارج شد. با وجود جنگ لفظی ایلان ماسک و هم‌بنیانگذار دوج کوین، این ارز دیجیتالی در بازار در حال رشد بوده و در وضعیت مناسبی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا