حرکات کششی ملی‌پوشان در سالن بدنسازی/ صربستان آنالیز شد


حرکات کششی ملی‌پوشان در سالن بدنسازی/ صربستان آنالیز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، تیم ملی والیبال ایران که از روز دوشنبه تمرینات خود را در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است، صبح امروز (چهارشنبه یازدهم خرداد) یک جلسه تمرین بدنسازی سبک را در سالن بدنسازی برگزار کرد....

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، تیم ملی والیبال ایران که از روز دوشنبه تمرینات خود را در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است، صبح امروز (چهارشنبه یازدهم خرداد) یک جلسه تمرین بدنسازی سبک را در سالن بدنسازی برگزار کرد. در این تمرین با صلاحدید کادر فنی بازیکنان بیشتر به انجام کارهای سبک و کششی مشغول شدند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی در جلسه آنالیز حضور پیدا کردند تا به شناخت کامل از نخستین حریف تدارکاتی تیم ملی برسند. در این جلسه کادر فنی آخرین نکات و برنامه‌ها را به بازیکنان منتقل کردند تا مردان والیبال ایران با آمادگی کامل مقابل شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان به میدان بروند.

بر اساس برنامه تدوین شده، تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان امروز و از ساعت 17:15 دقیقه به وقت محلی و 19:45 به وقت ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده