صدور دستور رسیدگی قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط پلیس


صدور دستور رسیدگی قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط پلیس

تهران - ایرنا - رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران گفت: دستورهای لازم برای بررسی علت ضرب و شتم یک شهروند توسط مامور نیروی انتظامی صادر و پلیس مورد نظر شناسایی و یگان خدمتی وی نیز مشخص شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان قضایی نیروهای مسلح، ایرج عباسی روز چهارشنبه در واکنش به درگیری فیزیکی یک مامور پلیس با یکی از شهروندان در شهرستان شهریار، اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط مامور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورهای لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی اضافه کرد: شاکی پرونده نیز شناسایی و با دعوت از وی در حال بررسی علت ماجرا و اینکه به چه دلیلی این برخورد خشن رخ داده، هستیم.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران با بیان اینکه تاکنون علت وقوع این حادثه مشخص نشده است، افزود: پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

عباسی خاطرنشان کرد: شهروند یادشده هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسی حق ندارد اینگونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مضروب کند.

وی یادآور شد: البته زحمات پلیس و خدمات آنان بر هیچ کس پوشیده نیست اما فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با توجه به وظایفی که برعهده دارد، رسیدگی به تظلم‌خواهی شهروندان است.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران اظهارداشت: در مواردی اگر تعدی توسط نیروهای انتظامی و نظامی انجام شود، سازمان قضایی نیروهای مسلح به موراد رسیدگی و وظایف خود را انجام خواهد داد و وفق مقررات با مامور خاطی برخورد می‌کند.

صبح امروز فیلمی از ضرب و شتم یک شهروند توسط نیروی انتظامی در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد این درگیری مربوط به شهرک اندیشه تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !