نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شد


نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 با تغییرات ظاهری و فنی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ آفرودی چینی آشنا خواهیم شد. در حال حاضر خودروسازان بزرگی چون فورد، میتسوبیشی، نیسان و تویوتا در بازارهای جهانی با عرضه پیکاپ های آفرودی باکیفیت توانستند نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب... نوشته نسخه...

نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 با تغییرات ظاهری و فنی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ آفرودی چینی آشنا خواهیم شد.

در حال حاضر خودروسازان بزرگی چون فورد، میتسوبیشی، نیسان و تویوتا در بازارهای جهانی با عرضه پیکاپ های آفرودی باکیفیت توانستند نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و به فروش بسیار بالایی دست پیدا کنند. در این میان با توجه به این که پیکاپ‌های آفرودی چینی کمتر مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند، شرکت بزرگ گریت وال قصد دارد با عرضه نسخه آفرود گریت وال وینگل 7 سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

مشخصات نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7

نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شدنسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شد

گریت وال در سال ۲۰۱۸ از پیکاپ وینگل 7 پرده برداشت. این پیکاپ که وزن آن به یک تن می‌رسد از لحاظ ابعادی در سطح تویوتا هایلوکس و فورد رنجر قرار داشته و از شاسی نردبانی بهره می‌برد. نسخه آفرودی این خودرو توسط شرکت روسی Arctic Trucks در حال ساخت است. این خودرو اکنون از گلگیرهای برجسته بهره می‌برد که باعث شده عرض آن به 230 میلی‌متر افزایش پیدا کند.

نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شدنسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شد

طراحان به جای رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی استاندارد برای این نسخه رینگ‌های ۳۵ اینچی با لاستیک‌های مخصوص در نظر گرفتند. سیستم تعلیق ضد ترک خوردگی یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این نسخه محسوب می‌شود که باعث شده پیکاپ گریت وال وینگل 7 بتواند از مسیرهای آفرودی به خوبی عبور کند. همچنین طراحان با اعمال تغییراتی در لاستیک، گلگیر و سپر باعث شدند تا زاویه ورود خودرو به 36 درجه و زاویه خروج آن به 29 درجه برسد.

نسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شدنسخه آفرودی پیکاپ گریت وال وینگل 7 معرفی شد

گریت وال وینگل 7 در نسخه آفرودی به یک موتور توربودیزل 2 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۳ اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته دستی و سیستم تمام چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شرکت روسی Arctic Trucks وظیفه ساخت این خودرو را بر عهده دارد و به همین دلیل هم‌اکنون فقط مشتریان روسی می‌توانند آن را سفارش دهند.

منبعcarscoops

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید