مصمم به رفع مشکلات تئاتر شهر هستیم


مصمم به رفع مشکلات تئاتر شهر هستیم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای توسعه و ترمیم فضاهای نمایش در تهران در توئیتی نوشت: مصمم به رفع مشکلات تئاتر شهر و زیرساخت‌های نمایشی شهر تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: امروز در حاشیه نشست هیات دولت در مصاحبه با جمع خبرنگاران به تفاهمنامه مشترک با شهردار تهران اشاره کردم که هر دو نهاد مصمم به رفع مشکلات تئاتر شهر و دیگر زیر ساخت‌های نمایشی شهر تهران هستیم. انشالله به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه امروز- چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱- در حاشیه نشست هیات دولت اعلام کرده بود که این وزارتخانه در حال آماده سازی تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری تهران برای حل مسائل تئاتر شهر و سنگلج است و به زودی این تفاهم نامه را با حضور هنرمندان، امضا خواهیم کرد.

مصمم به رفع مشکلات تئاتر شهر هستیم

جلسه مشترک اعضای شورای شهر تهران با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی تئاتر درباره حل مشکلات پیرامونی مجموعه تئاتر شهر از سال گذشته آغاز شد و در این راستا نیز چندین نشست و بازدید مشترک از این مجموعه بعمل آمده و همچنان روند پیگیری و اقدامات در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید