فرماندار دماوند بر لزوم بازگشایی مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی شهرستان تاکید کرد


فرماندار دماوند بر لزوم بازگشایی مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی شهرستان تاکید کرد

دماوند _ ایرنا _ فرماندار شهرستان دماوند گفت: تعطیلی مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی بهزیستی در شهرستان پذیرفته نخواهد بود و انتظار داریم که مجموعه اداره کل بهزیستی استان تهران اقدامات و پیگیری لازم را جهت بازگشایی این مرکز با هماهنگی دستگاههای متولی انجام دهد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به جانبازان و معلولان در شهرستان دماوند گفت: همه ما وظیفه داریم در جهت استفاده قشر جانباز ، معلول و سالمند از خدمات شهری، اقدامات موثری انجام دهیم و در این زمینه شهرداری های شهرستان باید اقدامات لازم جهت مناسب سازی معابر شهری و را دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به نیازمندان جامعه، کمک های مومنانه با هماهنگی دستگاه های مختلف از جمله بسیج و سپاه از بهمن ماه سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان در چندین نوبت این کمک ها بین نیازمندان واقعی شهرستان توزیع شده که خود گامی مثبت در جهت برآورده کردن بخشی از نیاز آنها است.

طاهرخانی افزود: در موضوع سلامت اجتماعی، روانی و در مقابله با آسیب های اجتماعی نباید فقط به اقدامات سازمانی بسنده کرد و در پیشگیری و مهار آسیب های اجتماعی همه دستگاه ها باید نقش آفرینی کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با تاکید بر لزوم توجه ویژه برای حل آسیب های اجتماعی در شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با توجه به موقعیت فرهنگی و مذهبی، خوشبختانه کمترین چالش را در موضوعات آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و...را دارد و در موضوع آسیب های اجتماعی، اولویت بر احصاء، شناسایی، اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه است.

طاهرخانی افزود: قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان دماوند نیز با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی و توانمندسازی محلات کم برخوردار تشکیل شده و همه مدیران شهرستان با تمام ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف، قرارگاه اجتماعی شهرستان دماوند را برای نیل به اهداف اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت های مردمی و نیروهای انقلابی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حمایت از مددجویان گفت: اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی، فضای مجازی و کودکان کار مهمترین آسیب های اجتماعی است.

وی گفت: نقش مردم به خصوص جوانان در این موضوع بسیار مهم خواهد بود و نیروهای انقلابی، این عرصه را نیز سنگری برای کار جهادی و انقلابی بدانند و در این زمینه با کمک فکری، عملی، جهاد تبیین و جهاد مالی ورود کنند چرا که استفاده از ظرفیتهای مردمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به مددجویان بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس