لوئیس سوارز شاگرد هم‌تیمی سابقش می‌شود؟


لوئیس سوارز شاگرد هم‌تیمی سابقش می‌شود؟

شایعات درباره احتمال انتقال لوئیس سوارز به استون ویلا اوج گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2020 و در دوران پرحاشیه و عجیب بارسلونا بود که لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای و گلزن این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. این مهاجم 34 ساله در همان اولین فصل حضور خود در مادرید نمایش درخشانی داشت و با گلزنی‌های مکرر از عوامل اصلی قهرمانی تیم دیگو سیمئونه لقب گرفت.

با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود. همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد. نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و باشگاه اتلتیکو مادرید چند هفته پیش و قبل از دیدار برابر سویا جدایی این ستاره اروگوئه‌ای را تایید کرد.

لوئیس سوارز شاگرد هم‌تیمی سابقش می‌شود؟

حالا که فصل به پایان رسیده شایعات زیادی درباره آینده لوئیس سوارز مطرح می‌شود. جدیدترین گزارش در این‌باره توسط رسانه انگلیسی اتلتیک منتشر شده است. بر این اساس لوئیس سوارز از ژانویه به‌طور منظم با هم تیمی سابق خود در لیورپول، استیون جرارد، در مورد انتقال احتمالی در تابستان امسال به استون ویلا در تماس بوده است. مهاجم اروگوئه‌ای به دلیل پایان یافتن قراردادش با اتلتیکو مادرید به‌صورت رایگان در دسترس است. این بازیکن 35 ساله گزینه‌های دیگری نیز دارد که در روزهای آینده با خانواده‌اش در میان خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت