چشم‌انداز 20 ساله برنامه‌های ستاد عتبات عالیات کشور تدوین می‌شود


چشم‌انداز 20 ساله برنامه‌های ستاد عتبات عالیات کشور تدوین می‌شود

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: چشم‌انداز بیست‌ساله برنامه‌های ستاد عتبات عالیات تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجید نامجو با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: سردار دل‌ها فرمودند ستاد عتبات برنامه و چشم‌انداز 20 ساله تنظیم کند و برای تحقق این امر نیازمند به روز کردن برنامه‌ها هستیم و این مهم در دست اقدام است.

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه باید در شرایط کنونی با دنیا رقابت کنیم، گفت: جمعیت 20 میلیون نفری در پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان(عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.

وی تغییر و تحول در همه حوزه‌ها از جمله ستاد بازسازی را طبیعی دانست و یادآور شد: مسئولیت برای هیچ کسی باقی نمی‌ماند و جابجایی ها باعث تزریق خون جدی به استاد عتبیات خواهد شد.

نامجو تصریح ساخت: در ستاد عتبات، همانند نیروهای امدادی، سیاست و اهداف را پیش خواهیم برد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این سازمان از هیچ سازمانی پول نگرفته و به طور کامل مردمی است، یادآور شد: ارتباط با دوستان عراقی برای ساخت عتبات بسیار صمیمی و نزدیک است.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر