مسی: نمایش بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا داشتیم/ آرژانتین برای اهدافش می‌جنگد


مسی: نمایش بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا داشتیم/ آرژانتین برای اهدافش می‌جنگد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: برابر تیم قدرتمند ایتالیا نمایش بسیار خوبی داشتیم و کسب جام بین‌قاره‌ای، روحیه تیم ما را برای جنگیدن و رسیدن به اهدافش بالا برد.

به گزارش ایرنا؛ «لیونل مسی» که تیمش با برتری قاطع سه بر صفر مقابل ایتالیا به قهرمانی جام بین قاره‌ای دست یافت، اظهار داشت: هدفمان کسب برتری و به دست آوردن جام قهرمانی بود که با ارائه یک بازی زیبا به آن دست یافتیم.

وی که دو پاس گل در این دیدار به هم‌تیمی‌های خود داد و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: بازی کردن در ورزشگاه ومبلی همیشه زیباست و شب خوبی را در لندن تجربه کردیم. کسب پیروزی آنهم با فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند، احساس خوبی به ما داد.

مسی ادامه داد: ایتالیا تیم قدرتمندی است که بازیکنان مطرحی در آن حضور دارند. این دیدار برای ما فرصت خوبی بود تا تیم را آماده‌تر کنیم. اهداف بزرگی داریم و برای جنگیدن در هر بازی آماده‌ایم. این بازی تمام شد و باید به بهترین شکل روند آماده‌سازی را طی کنیم.

جام بین قاره‌ای (فینالیسما) چهارشنبه شب بین تیم‌های آرژانتین قهرمان آمریکای لاتین و ایتالیا قهرمان اروپا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد که آرژانتین با کسب برتری سه بر صفر، جام را از آن خود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج