خیانت پیکه به شکیرا پس از 12 سال؛ پایان زندگی مشترک زوج مشهور؟


خیانت پیکه به شکیرا پس از 12 سال؛ پایان زندگی مشترک زوج مشهور؟

شکیرا متوجه خیانت پیکه به او شده و اکنون آنها جدا از یکدیگر زندگی می کنند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از طرفداری، رابطه عاشقانه جرارد پیکه و شکیرا پس از 12 سال زندگی مشترک دچار شکاف و اختلاف جدی شده است. طبق ادعای ال پریودیکو؛ جرارد پیکه برای شکیرا تمام شده چراکه مدافع بارسلونا به او خیانت کرده است. پیکه مدتی است با یک زن دیگر وارد رابطه...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از طرفداری، رابطه عاشقانه جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۲ سال زندگی مشترک دچار شکاف و اختلاف جدی شده است.

طبق ادعای ال پریودیکو؛ جرارد پیکه برای شکیرا تمام شده چراکه مدافع بارسلونا به او خیانت کرده است. پیکه مدتی است با یک زن دیگر وارد رابطه عاشقانه شده و شکیرا به خیانت او پی برده است. پیکه چند هفته ای است که در خانه مجردی خود زندگی می کند و همسایگان او این موضوع را تایید کرده اند. طبق گفته یکی از همسایه ها، پیکه همراه با دوستان خود از جمله ریکی پویگ تقریبا هر شب در این خانه مشغول تفریح و خوشگذرانی هستند. تصمیم شکیرا برای جدایی قطعی از پیکه جدی است و‌ آنها مدت هاست فعالیت مشترکی در شبکه های اجتماعی نداشته اند. شکیرا حتی اخیرا آهنگی با محتوای خیانت خوانده است.

حاصل زندگی مشترک پیکه و شکیرا، دو فرزند به نام های ساشا و میلان هستند. شکیرا قبلا تایید کرده بود از ازدواج با پیکه می ترسد و ترجیح می دهد آنها همچنان برای یکدیگر نامزد باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان