برنامه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در سال 1401


برنامه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در سال 1401

همگی به خوبی می‌دانیم که در زندگی هر یک از ما خطرات و پیشامد‌های غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد که ممکن است زندگی ما را با مخاطراتی همراه است به همین دلیل ساختار بیمه زندگی بر اساس رفع چنین ریسک‌هایی شکل گرفته است.

برنامه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در سال 1401
وقتی صحبت از بیمه‌های عمر یا زندگی می‌شود بیشتر افراد تصور می‌کنند تنها کاربرد این نوع بیمه‌ها به پوشش بیماری‌ها و یا مرگ مربوط می‌شود، اما لازم است بدانیم عملکرد بیمه‌های زندگی گسترده‌تر بوده و زوایای بیشتری از زندگی شخص بیمه‌شونده را در برمی‌گیرد. به طور کلی بیمه‌های زندگی دو نوع کارکرد متفاوت دارند.
یکی نقش حفاظتی این نوع بیمه‌ها است که خود شامل دو گونه بیمه‌های عمر است یکی در صورت حیات بیمه شده و دیگری بیمه‌های زندگی که در صورت فوت بیمه شده است. در این دو گونه در پایان قرارداد به صورت یکجا به فرد یا ضامن او مبلغ مشخص شده پرداخت می‌شود، اما علاوه بر نقش حفاظتی برای بیمه‌شونده، بیمه زندگی یک عملکرد مهم دیگر را نیز شامل می‌شود و آن هم موضوع سرمایه‌گذاری این بیمه است.
مساله مهمی که در رابطه با بیمه زندگی مطرح می‌شود و تاکنون در خصوص این نوع بیمه کمتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است بخش سرمایه‌گذاری بیمه زندگی است. به طور کلی موضوع مغفول مانده در خصوص بیمه زندگی این است که این بیمه‌نامه نوعی سرمایه برای بیمه‌گذار محسوب شده و در صورت حیات یا فوت از جانب شرکت بیمه به او پرداخت می‌شود.

توجه به جایگاه ویژه بیمه‌های زندگی در بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و توجه خاص جوامع توسعه یافته به این مهم، مؤسسان شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را مجاب به تأسیس شرکتی تخصصی در این عرصه نمود. این شرکت، با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، هوش تجاری، نیروی متخصص و توانمند، و با تمرکز ویژه بر بیمه‌های زندگی و همچنین تحقیق و نیازسنجی در جامعه، دست به نوآوری و خلق محصولات جدید نموده تا در جهت تحقق رسالت خود که پاسخگویی هر چه بیشتر و بهتر به نیاز‌های هموطنان عزیزمان و تضمین آینده‌ای شایسته برای تک‌تک ایرانیان می‌باشد، گام بر دارد.

شایان ذکر است شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با گسترش و غنی‌سازی محصولات بیمه‌ای، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای، هم‌تراز با شرکت‌های بین‌المللی بیمه زندگی، فصلی جدید در حوزه خدمات بیمه زندگی کشور گشوده و برای حضور فعال در عرصه فرامنطقه‌ای و بین‌المللی عزم خود را به کار بسته است.

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، هوش تجاری، فناوری اطلاعات، نیروی متخصص و توانمند، نوآوری و خلق محصولات جدید در تلاش برای تحقق رسالت خود جهت پاسخگویی هر چه بیشتر و بهتر به نیاز‌های هم‌وطنان عزیزمان و رفع نگرانی و دغدغه‌ها و تضمین آینده‌ای شایسته برای تک‌تک ایرانیان است.
همچنین بیمه زندگی خاورمیانه با گسترش و غنی‌سازی محصول بیمه زندگی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای، هم‌تراز با شرکت‌های بین‌المللی بیمه زندگی، فصلی جدید در حوزه خدمات بیمه زندگی کشور گشوده است و برای حضور فعال در عرصه فرامنطقه‌ای و بین‌المللی عزم خود را به کار بسته است.

برای تحقق اهداف و انجام رسالت خود، بیمه زندگی خاورمیانه اقدامات زیر را سرلوحه کار قرار داده است:

*عرضه انواع محصولات بیمه زندگی متناسب با قدرت خرید و نیاز واقعی مشتریان
*تأکید و توسعه بر شیوه‌های بازاریابی نوین، فروش و خدمات مشاوره‌ای بیمه غیرحضوری در جهت رضایتمندی بیشتر مشتری
*به‌کارگیری شبکه نمایندگی و استفاده از خدمات کارگزاران بیمه
*استفاده از خلاقیت و انگیزه نیروی جوان و نخبه در کنار استفاده از دانش و تجربه افراد باسابقه در صنعت بیمه
*کوشش برای فرهنگ‌سازی بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ آن در کشور در جهت تأمین آتیه و رفاه اجتماعی، کمک به رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور.

در همین رابطه مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: در همه‌ی دنیا سه محور اصلی توسعه اقتصادی بازار‌های بیمه، بانک و بورس هستند و صنعت بیمه در میان آن‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: شرکت‌های بیمه سعی می‌کنند با ارائه محصولات جدید به مردم و این بازار را پررنگ‌تر از سایر بازار‌ها قرار دهند که بتواننددر کنار آن به افزایش ضریب نفوذ بیمه کمک کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه عنوان کرد: اگر شرکت‌های بیمه بتوانند محصولات مورد نیاز صنعت بیمه و مردم را طراحی و به درستی به آن‌ها ارائه دهند، مردم اشتیاق بیشتری به خرید محصولات بیمه‌ای دارند.

وی ابراز کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در سال ۱۳۹۸ یک محصول فوق العاده‌ای را به بازار معرفی کرد که توانست در آن زمان بازار را به خوبی در دست بگیرد همچنینی استقبال خوبی از این محصول میان مردم شد.

نوروزی مطرح کرد: بیمه زندگی خاورمیانه همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مطرحی برای طراحی و ارائه آن‌ها در بازار دارد که امیدواریم در سال‌های بعد شاهد رشد بیمه‌های زندگی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)