«گریه‌های بی‌اختیار» علیرضا افتخاری برای آبادان منتشر شد


«گریه‌های بی‌اختیار» علیرضا افتخاری برای آبادان منتشر شد

طعه موسیقی «گریه‌های بی‌اختیار» با صدای علیرضا افتخاری و آهنگسازی عماد توحیدی برای ابراز همدردی با هموطنان داغدار آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل منتشر شد.

«گریه‌های بی‌اختیار» علیرضا افتخاری برای آبادان منتشر شد

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی حوزه هنری، گریه‌های بی‌اختیار با صدای استاد علیرضا افتخاری، آهنگسازی عماد توحیدی، شعری از میلاد عرفان‌پور و تنظیم آرش صفدری تولید شده است.

مرکز موسیقی حوزه هنری قطعه موسیقی گریه‌های بی‌اختیار را به همه مردم صبور و داغدیده آبادان تقدیم کرده است.

نخستین سابقه درخشان همکاری افتخاری و توحیدی در آلبوم قلندروار بوده است.

Rewind 10 Seconds
Next Up
Live
00:00
00:00
04:07
Chromecast
Closed Captions
Settings
Fullscreen

پیش از این نیز قطعه موسیقی همصدا با صدای سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی، ترانه‌ای از زنده یاد افشین یداللهی و آهنگسازی حمیدرضا گلشن برای همصدایی و همراهی با هموطنان داغدار آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل منتشر شد.

به گزارش ایران اکونومیست، بخشی از برج دو قلوی ۱۱ طبقه در دست ساخت متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه دوشنبه (دوم خرداد) فروریخت و به خبر یک رسانه های کشور تبدیل شد. مصدومان ریزش ساختمان متروپل که به علت رعایت نکردن استحکام سازه و لحاظ نکردن مسایل فنی ساختمان رخ داد، پس از دریافت خدمات پزشکی و درمانی از بیمارستان مرخص شدند و تلاش برای یافتن اجساد احتمالی در بخش فروریخته ساختمان به صورت تمام وقت با حضور فعال گروه های امداد و نجات ادامه دارد.

بر اساس اعلام قطعی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۳۸نفر در این حادثه مفقود شدند که تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار خارج شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !