نماینده مردم بوشهر در مجلس: مدیران رافع و حلال مشکلات مردم باشند


نماینده مردم بوشهر در مجلس: مدیران  رافع و حلال مشکلات مردم باشند

گناوه - ایرنا - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید در میدان جهادی حضور یابند و موضوعات و مشکلات مردم را کارشناسی، آنالیز و بررسی و در برطرف کردن آنها راه حل پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان گناوه در فرمانداری افزود: مدیران شهرستانی در جهت رفع مشکلات که قاعدتا آنها را می شناسند ، پاسخ دهند و اگر برطرف نشد ، مدیران استانی باید به آنها کمک کنند و درصورتی که در شهرستان و استان این مشکلات حل نشد ، در مرکز حضور یابند تا از طریق ملی پیگیری کنیم.

جمیری گفت: باتوجه به اینکه مسایل و مشکلات مردم متعدد است و همه آنها در یک جلسه و یک روز نمی توان حل و موردتوجه باشد باید آنها را اولویت بندی کرد.

وی یادآورشد: در این جلسه مسایلی مطرح می شود که تقاضای بیشتر مردم به صورت حضوری و تماس مطرح شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی که برای مردم بوجود می آید باید برای آنها یک راه حلی وجود داشته باشد و نباید آنها را معطل و از این دستگاه به آن دستگاه حواله بدهیم.

وی گفت: مردم باید بدانند که اگر برای کاری به مسئولان مراجعه کردند ، به آنها پاسخ دهند و در برطرف کردن آنها در سطوح عالی پیگیر باشند.

جمیری ادامه داد: البته ممکن است موضوعاتی وجود داشته باشد که به طور استثنا راه حلی نداشته باشند و یا به حق نباشد ولی باید به هر حال آنها را طبق مقررات و ضوابط قانع کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معطل نگه داشتن و استخوان لای زخم گذاشتن و مبهم پاسخ دادن و امروز و فردا کردن مردم در قاموس نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران نیست و باید با روحیه جهادی و انقلابی و اعتقادی در میدان حضور و حلال مشکلات باشند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس: مدیران  رافع و حلال مشکلات مردم باشند

فرماندار گناوه هم با تقدیر از حضور نماینده حوزه انتخابیه، معاون استاندار و مدیران استانی در این جلسه گفت: اساسی ترین مشکل این شهرستان موضوع آب و برق است.

محمدتقی صفری افزود: در روزهای ملاقات مردمی روز سه شنبه از ۱۰ مراجعه کننده ۹ مورد آن مشکل برق دارند و غالب آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند و باید تدبیری اندیشیده شود.

وی گفت: آب ورودی به این شهرستان طبق بررسی و اطلاعات کسب شده کاهش یافته است و باید افزایش پیدا کند.

صفری افزود: روستاهای منطقه رودحله نیز در زمینه تامین آب مشکل دارند و باتوجه به اینکه بخشی از این نقطه تحت مدیریت بوشهر است، باید در توزیع آب مدیریت شود.

وی اظهارداشت: روستاهای شول، کلر و گماران و محله امید گناوه مشکل و کمبود آب دارند که درصورت افزایش میزان ورودی به شهرستان مشکلات آنها را به حداقل خواهیم رساند.

فرماندارگناوه در ارتباط با وضعیت برق شهرستان گفت: احداث ایستگاه برق فشار قوی که قرار بوده اجرایی شود باید مشخص شود تا چه مرحله ای رسیده است.

وی بیان داشت: برخی خانه باغ ها در زمینه برق مشکل دارند و باتوجه به اینکه مردم در این مکان اسکان و زندگی می کنند، انتظار همکاری از ناحیه برق استان بوشهر داریم.

وی افزود: برای تکمیل استخر دانش آموزی و مدرسه سربست و وسایل سرمایشی مدارس گناوه و ریگ نیاز به اعتبار و مساعدت است.

صفری گفت: وضعیت اراضی تل چیتی از جمله با مالکانی که در برخی از این منطقه زمین دارند، باید تعین و تکلییف و حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند