فرماندار اسلامشهر :ارتقاء کیفیت نان در گرو برخورداری از نیروی کار ماهر و متخصص است


فرماندار اسلامشهر :ارتقاء کیفیت نان در گرو برخورداری از نیروی کار ماهر و متخصص است

اسلامشهر-ایرنا-فرماندار اسلامشهر با تاکیدبر اینکه ارتقاء کیفیت نان در گرو برخورداری نانوایی ها از نیروی کار ماهر و متخصص است،گفت: حمایت جهت احداث نخستین هنرستان تخصصی نان، شیرینی و شکلات در احمدآباد مستوفی صورت می گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در حاشیه بازدید از شرکت های تولید نان صنعتی اظهار داشت: فعالیت این هنرستان که از دو سال پیش در فضایی محدود با عنوان گلنان آغاز شده و در حال حاضر ۳۴ هنرجو را در پایه های دهم و یازدهم تحت آموزش دارد، می تواند برای کل کشور الگو ساز باشد.

وی افزود: تربیت نیروی کار تحصیل کرده و دارای مهارت برای نانوایی ها و قنادی ها در این هنرستان نیازهای نیروی انسانی این کسب و کارها را نیز تامین می کند.

شرکت گلنان پوراتوس در زمینه تولید مواد اولیه برای تولید انواع نان، شیرینی و شکلات و شرکت بیک صنعت نیز در حوزه ساخت تجهیزات و دستگاههای مورد استفاده در نانوایی ها و تولیدی های شیرینی و شکلات فعالیت دارند.

فرماندار اسلامشهر :ارتقاء کیفیت نان در گرو برخورداری از نیروی کار ماهر و متخصص است

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اسلامشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، امروز با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این مراسم که ائمه جمعه اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و واوان، مسئولان نهادها و ارگان های انقلابی، مدیران ادارات، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پس از مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، آیت الله طاها محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، درباره شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) و نقش بی نظیر ایشان در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین زمینه سازی قیام خونین ۱۵ خرداد بر جدی تر شدن مبارزات مردم علیه رژیم طاغوت به سخنرانی پرداخت.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟