رحمتی: نباید به دنبال منافع شخصی‌مان باشیم


رحمتی: نباید به دنبال منافع شخصی‌مان باشیم

مهدی رحمتی پس از بازی با سپاهان مطرح شدن نامش در بین گزینه های هدایت استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی پس از تساوی آلومینیوم برابر سپاهان در ابتدا خطاب هب اصحاب رسانه گفت: یک خسته نباشید جانانه به شما می‌گویم که یک فصل سخت و لیگ فرسایشی پر از اتفاقات بزرگ و کوچک همراه با جابجایی تاریخ بازی ها و نزدیکی و فشردگی مسابقات را پشت سر گذاشتید. همانطور که روی ما و بازیکنان‌مان فشار بوده، مسلما روی اصحاب رسانه هم فشار بوده است.

* از پیشرفت سپاهان خوشحالم
او با تمجید از باشگاه سپاهان ادامه داد: خیلی خوشحالم بعد از دوران بازیگری، در دو حضوری که به عنوان سرمربی مقابل سپاهان داشتم، روز به روز پیشرفت را در این باشگاه می‌بینم و امیدوارم یک روز تمام باشگاه های فوتبال ایران همینقدر حرفه ای و رو به پیشرفت باشند و بتوانند سالیان سال در سطح آسیا و بالاترین سطح فوتبال ایران حضور داشته باشند. اینجا یادآور اتفاقات خیلی شیرینی برای من است. من سه سال مختلف در باشگاه سپاهان بودم و از دیدن پیشرفت این باشگاه خیلی خوشحالم. به دوست عزیزم آقای نویدکیا و کادرشان بخاطر ساختن این تیم خوب که به دنبال فوتبال بازی کردن است تبریک می‌گویم.

* بازی پایاپای و خوب بود
وی افزود: ما می‌دانستیم سپاهان امروز مصدومان و محرومان زیادی دارد اما تیم سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما تغییر و تحول کنی در ارنج‌مان داشتیم اما خستگی مفرط بازیکنان‌مان را گرفته بود ولی هر دو تیم بازی پایاپای خوبی به نمایش گذاشتند و خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که مجموعه دو تیم سلامت از زمین بیرون آمدند.

* آلومینیوم شخصیت بزرگ شدن را دارد
سرمربی آلومینیوم در خصوص حضور این تیم در فینال جام حذفی و کسب رتبه هشتم لیگ گفت: نتیجه ای که امسال برای آلومینیوم به دست آمد حاصل یک کار جمعی بوده است؛ از مسئولین و هیئت مدیره کارخانه تا هیئت مدیره باشگاه و کادرفنی قبلی. آقای رسول خطیبی و همکاران‌شان زحمت زیادی برای این تیم کشیده بودند. در فوتبال همیشه این اتفاقات دخیل هستند که در پروسه ای شرایطی برای باشگاه رقم خورد که ۱۳ یا ۱۴ بازی برنده نشدند و ما به مجموعه اضافه شدیم. برای یک تیم که سال دوم حضورش در لیگ برتر است، رتبه تک رقمی هشتم آن هم بخاطر بازی رو در رو و حضور در فینال حذفی یک اتفاق خیلی بزرگ است که نشان می‌دهد آلومینیوم اراک شخصیت بزرگ شدن را دارد و راه درستی را طی می‌کند.

* هدف‌مان حفظ بازیکنان تیم است
رحمتی در پیش بینی از وضعیت این تیم برای فصل بعد عنوان کرد: ۲۰ روز قبل تمام برنامه هایمان را خدمت هیئت مدیره باشگاه، هیئت کارخانه و مدیرعامل محترم‌مان آقای محرابی ارائه دادم و خواسته ام هم این بود که قرارداد بازیکنانی که به پایان رسیده، تمدید شود. در برهه آخر سال و جام حذفی تیم ما به شکلی کار کرد که بازیکنان‌مان مشتری های زیادی دارند؛ بازیکنان آزادامان صد در صد خواهات دارند و حتی آنهایی هم که تحت قرارداد ما هستند خواهان دارند ولی همه هدف ما این است که بتوانیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و در ادامه راه هم چند بازیکن برای تقویت نقاط ضعیف به تیم اضافه کنیم تا لیگ بعد را که فاصله کمی هم با لیگ امسال دارد پر قدرت شروع کنیم.

* بازیکنانم با وجود مصدومیت خودشان را به بازی رساندند
او در مورد دستیارانش گفت: من دستیار ندارم؛ این عزیزان همکاران من هستند. آقای فاضلی، آقای نوازی و آقای نامداری و آقای اسدی که سال قبل با خود من در پدیده بودند و از همینجا از آنها تشکر می‌کنم. در برهه ای که ما به آلومینیوم اضافه شدیم ۴۸ ساعت تا اولین بازی زمان داشتیم و این عزیزان نقش تاثیرگذاری در کسب این نتایج داشتند. آقای حامد بصیری، حسین عبدی، احمد بهادری و محسن اسلامیان مربی بدنساز و همکاران اراکی‌مان بودند که تمام وقت‌شان را در اختیار ما گذاشتند و هر کمکی از دستشان برمی‌آمد انجام می‌دادند. در بخش رسانه ای جناب آقای چهرقانی و میثم رحمانی حضور دارند و آقای صفری هم هستند. بچه ها تمام وقت در اختیار بودند و هر کمکی از دستشان برمی‌آمد انجام می‌دادند و طبق برنامه ریزی باشگاه پیش می‌رفتیم. مجموعه خیلی خوب و کاملی داشتیم که توانستیم تحت فشار این‌ نتایج خوب را رقم بزنیم. جا دارد باز هم از بازیکنان خوب تیمم تشکر کنم که خودشان را با تمام وجود به تمام بازی ها رساندند. سپاهان امروز چندین بازیکن مصدوم داشت اما من همه بازیکنان را حتی با مصدومیت های کوچک در اختیار داشتم.

* با آلومینیوم قرارداد دارم
رحمتی در واکنش به اینکه با استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال، اگر پیشنهادی به او داده شود قبول می‌کند یا خیر گفت: من یک سال دیگر با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد دارم.
* باید حرفه ای باشیم و دنبال منفعت خودمان نباشیم
او در واکنش به اینکه نام او به عنوان یک سرمربی مطرح ایرانی در بین بازیکنان ایرانی است گفت: در وهله اول از لطف شما و هواداران استقلال تشکر می‌کنم ولی ما باید یاد بگیریم حرفه ای باشیم و به قراردادمان پایبند باشیم و به دنبال منافع شخصی خودمان نباشیم. من با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

* امیدوارم طبق برنامه پیش برویم
رحمتی گفت: بار دیگر از کل مجموعه آلومینیوم و بازیکنان تشکر می‌کنم. امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشند و بتوانیم با کمک هیئت مدیره باشگاه و هیئت مدیره کارخانه شرایط طوری رقم بزنیم که در اولین روزی که طبق برنامه ریزی به باشگاه اعلام کرده‌ایم بتوانیم مجموعه کامل بازیکنان را برای شروع یک لیگ قدرتمند رقم بزنیم.

* هنوز همه چیز به نفع من است
سرمربی آلومینیوم در پاسخ به اینکه آیا هنوز همه چیز به نفع او در جریان است گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ در جریان است.

* شیرین ترین خاطره؟ برد الشباب
او درباره اینکه چه خاطره ای از استادیوم نقش جهان دارد گفت: دو باری که من با سپاهان قهرمان شدم اینجا نبودیم؛ در فولادشهر قهرمان شدیم. لیگ چهارم که من نبودم و سال بعد آمدم؛ شیرین ترین خاطره ای که در این استادیوم دارم برد یک هیچ برابر الشباب بود که از گروه صعود کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش