10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!


10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور جهان چه کسانی هستند؟ چشم ها برجسته ترین ویژگی صورت شما هستند. چشمان یک زن بهترین دارایی اوست.

او می تواند احساسات و حالات خود را از طریق چشمان خود نشان دهد. پیدا کردن زیباترین چشم ها بسیار دشوار است. ما سعی کردیم فهرستی از زیباترین افراد مشهور جهان را در اختیار خوانندگان خود قرار دهیم. مطمئنا شما هم قبول دارید که این زنان بخشی از زیباترین چشم های دنیا هستند.

10. Charlize Theron

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

زیباترین چشم های دنیا. شارلیز ترون بازیگر و مدل مد اهل آفریقای جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در ایالات متحده آغاز کرد و در اواخر دهه 1990 به شهرت رسید. او چشم های خیره کننده ای دارد او برنده اسکار بهترین نقش آفرینی یک بازیگر زن در فیلم هیولا شد.

9. Milla Jovovich

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

مدل، هنرپیشه، نوازنده و طراح مد آمریکایی؛ میلا جووویچ زیباترین چشم ها را دارد. در طول دوران حرفه ای خود، او در تعدادی از فیلم های علمی تخیلی و اکشن ظاهر شده است، که برای آنها کانال موسیقی VH1 از او به عنوان "ملکه سلطنتی ضربه زدن" یاد کرده است.

8. Celina Jaitley

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

بازیگر هندی سلینا جیتلی که عمدتا در فیلم های بالیوود ظاهر می شود. او که یک ملکه زیبایی و مدل سابق بود، در سال 2001 به عنوان تاج دختر خانم هند برگزیده شد. او ویژگی‌های آسیایی بسیار جذابی دارد که در آن چشم‌های بادامی شکل درشت او برجسته است. سلینا جیتلی ظاهر زیبا و چشمان زیبای خود را به پس زمینه کشمیری نسبت می دهد.

7. Kristin Kreuk

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

بازیگر و تهیه کننده اجرایی کانادایی؛ کریستین لورا کروک یکی دیگر از افراد مشهور با زیباترین چشمان است. او بیشتر برای بازی در نقش لانا لنگ در سریال تلویزیونی آمریکایی اسمال ویل شناخته شده است. او چشمان سبز زیبایی دارد، او در "Smallville" در نقش لانا لنگ بازی کرده و سوپرمن را بوسیده است.

6. Giada De Laurentiis

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

Giada Pamela De Laurentiis خیره کننده یک سرآشپز، نویسنده و شخصیت تلویزیونی ایتالیایی آمریکایی است. خوب، چشمانش شگفت انگیز است، او یک آشپز حرفه ای است و برنامه آشپزی خودش به نام Everyday Italian را دارد که از سال 2003 از شبکه غذا پخش می شود.

5. Elizabeth Taylor

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

Dame Elizabeth Rosemond "Liz" Taylor، DBE یک هنرپیشه بریتانیایی-آمریکایی بود. چشمان آبی او آسمان را رنگ پریده نشان می دهد، او برنده دو جایزه اسکار شد، یکی برای هر چشم زیبا. او برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم Who’s Afraid of Virginia Woolf شد؟ و بهترین بازیگر نقش اول زن در باترفیلد 8 در تعطیلات رومی.

4. Kristen Stewart

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

کریستن جیمز استوارت خیره کننده بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش بلا سوان در فیلم The Twilight Saga شناخته شده است. کریستن استوارت چشم‌های کاملاً متفکری دارد که اگر فرصتی به آن داده شود، می‌توان آن را گم کرد.

3. Megan Fox

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

چه کسی زیباترین چشم ها را دارد؟ این مگان فاکس است: هنرپیشه و مدل آمریکایی با چشمان آبی خیره کننده. او چشمان زیبایی نیست، بلکه یکی از زیباترین بانوی جوان دنیاست. علاوه بر این، Journey پسر فاکس زیباترین چشم ها را دارد. البته چشماش قشنگه.

2. Angelina Jolie

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

زیباترین چشمان سلبریتی های زن. آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او یک جایزه اسکار، دو جایزه انجمن بازیگران سینما و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است، بسیار خوب چشمانش بسیار زیبا و لب هایش باورنکردنی هستند. او دختر جان وویت است و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. جولی به عنوان زیباترین زن جهان شناخته می شود.

1. Aishwarya Rai

10 تا از زیباترین چشمان زنان مشهور!

زیباترین زن هندی آیشواریا رای در صدر فهرست زیباترین چشم ها قرار دارد. او قبل از شروع حرفه بازیگری به عنوان مدل کار می کرد و در نهایت در سال 1994 برنده مسابقه دوشیزه جهان شد. چشمان او واقعا زیباترین چشم های جهان هستند و همین کافی است، اما فقط برای ضربه زدن، آیشواریا توسط مجله تایم انتخاب شد. 2004 به عنوان یکی از "100 فرد با نفوذ" جهان و او به طور گسترده ای زیباترین زن جهان در نظر گرفته می شود و با چنین چشمانی می توانید "ببینید" چرا برای Girl, Interrupted in 2000. آنچه در مورد لیست 10 چهره زیبای زن مشهور ما می گویید. مورد علاقه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق