رحلت امام خمینی (ره) بزرگترین حادثه در تاریخ ایران است


رحلت امام خمینی (ره) بزرگترین حادثه در تاریخ ایران است

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و آیین تشییع پیکر وی بزرگترین حادثه در طول تاریخ ایران است.

به گزارش ایرنا، شیخ مستطاب یعقوب شمس در خطبه های نمازجمعه این هفته اهل سنت جزیره با تسلیت سالروز رحلت جانگذار امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور شخصیتی همانند امام راحل در تاریخ ایران به واسطه تفکر و اندیشه ایشان تکرار نشدنی است.

وی اضافه کرد: ایشان پس از هدایت، رهبری و به پیروزی انقلاب اسلامی شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۷ به ملکوت اعلی پیوست اما راه وی برای سال های سال باقی خواهند ماند.

گرانی مسکن درحال تبدیل به معضل بزرگ مردمان کیش است

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: گرانی مسکن و مشکلات آن بر اثر بی توجهی در سال های گذشته درحال تبدیل شدن به یک معضل بزرگ برای ساکنان این جزیره است.

وی اضافه کرد: بارها از تریبون های مختلف از جمله نماز جمعه این چالش به گوش مسوولان کشور و جزیره رسیده و انتظار می رود مسوولان تدبیری برای این مشکل و خانه دار کردن ساکنان بیندیشند.

شیخ شمس با بیان اینکه حیات جزیره کیش با حضور اقشار مختلف از جمله کارگران، اصناف و کارمندان ادامه پیدا می کند یادآور شد: برای جلوگیری از مهاجرت معکوس صاحبان مسکن و غرفه ها و املاک داران باید سقف افزایش کرایه ها را رعایت کنند تا این معضل مرتفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس