گزارش رسانه‌های عبری زبان از سفر مدیر آژانس انرژی هسته‌ای به فلسطین اشغالی


گزارش رسانه‌های عبری زبان از سفر مدیر آژانس انرژی هسته‌ای به فلسطین اشغالی

با وجود آنکه رژیم صهیونیستی حاضر به امضای توافقنامه منع انتشار هسته‌ای نیست اما مدتهاست که از سفرهای مدیران آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای میزبانی می‌کند.

گزارش رسانه‌های عبری زبان از سفر مدیر آژانس انرژی هسته‌ای به فلسطین اشغالی

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های عبری زبان امروز جمعه نوشتند، در یک هفته مانده به نشست آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای رافائل گروسی مدیر آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این دیدار بنت نسبت به آنچه خطر دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواند، هشدار داد.

بنت در این دیدار ادعا کرد، تل‌آویو روند دیپلماتیک را برای محروم کردن ایران از توانمندی هسته‌ای ترجیح می‌دهد اما در عین حال حق خود را در اقدام علیه ایران در صورت شکست جامعه جهانی برای توقف برنامه هسته‌ای‌اش محفوظ می‌دارد.

بنت بدون اشاره به عدم آمادگی این رژیم برای پذیرش بازرسان بین المللی و در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به توانمندی‌های هسته ای نظامی صهیونیست‌ها به ویژه در صحرای نقب خواهان اقدام جامعه جهانی علیه ایران با هر وسیله ممکن جهت جلوگیری از آنچه دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای نامید، شد.

وی همچنین ادعا کرد اسرائیل از اقدامات آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای برای الزام ایران به تعهداتش در چارچوبی حرفه‌ای و مستقل حمایت می‌کند و از آژانس می‌خواهد تا گزارش شفافی را در رابطه با عملکرد ایران در اختیار شورای حکام آژانس قرار دهد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403