جاده شهید طهرانی‌مقدم کهریزک تعریض و ایمن‌سازی شد


جاده شهید طهرانی‌مقدم کهریزک تعریض و ایمن‌سازی شد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: صبح امروز جمعه پس از مدت‌ها انتظار شهروندان و در آستانه برگزاری سی و سومین سالگرد بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) محور شهید طهرانی مقدم معروف به جاده سایت در کهریزک تعریض و ایمن‌سازی شد.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی روز جمعه در حاشیه افتتاح این جاده افزود: خدمتی که در جاده سایت اتفاق افتاد برای از بین بردن اضطراب و امنیت بخشیدن به رفت و آمد مردم در بخش کهریزک است.

وی ادامه داد: اتمام این کار به ما نشان داد که اگر با رعایت همه ضوابط و سرعت بیشتر کارها را در پیش بگیریم تمام طرح ها اجرا و محقق خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: جاده سایت به عنوان یکی از پر حادثه‌ترین جاده‌های شهرری از امروز و با ضریب اطمینان بالاتری به محل رفت و آمد مردم بخش کهریزک و مخصوصا روستاهای قمصر، دهنو و مجیدآباد تبدیل می‌شود.

زمانی با بیان اینکه برای این طرح اعتبار چهار میلیارد تومانی تخصیص داده شد، بیان کرد: ایجاد روشنایی جاده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سازمان بهشت زهرا (س)، بیش از ۲ میلیارد تومان نیوجرسی برای ایمنی و اخذ مجوزهای ترافیکی توسط شهرداری کهریزک، اداره راه و نهادهای مرتبط اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: شهدا شاگردان حقیقی مکتب حضرت امام (ره) هستند و دستور امام راحل به مسئولان این بود که هیچ وظیفه‌ای جز خدمت به مردم ندارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟