بازدید استاندار از روند اجرای آبرسانی به روستاهای محروم حاشیه کویر مرکزی قم


بازدید استاندار از روند اجرای آبرسانی به روستاهای محروم حاشیه کویر مرکزی قم

قم- ایرنا- استاندار قم با حضور در محل مخازن و خطوط انتقال آب به تعدادی از روستاهای محروم حاشیه کویر مرکزی قم موسوم به خط قیام، روند اجرای این طرح را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری قم، استاندار قم در این بازدید، با اشاره به اهمیت اجرای طرح های تامین آب در استان، گفت: این طرح بخشی از طرح جامع آبرسانی به روستاهای محروم حاشیه کویرمرکزی قم است که با همکاری بخش دولتی، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در دست اقدام است.

سید محمدتقی شاهچراغی زمانبندی طرح مذکور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: باید سهم هر بخش و دستگاهی در این طرح مشخص و مرحله به مرحله کارها پیگیری شود.

وی با انتقاد از تاخیر در اجرای برخی تعهدات در ساله های گذشته در طرح «آبرسانی قیام» افزود: در صورت لزوم، طرح بازنگری شده و برآوردهای جدید صورت گیرد و در راه اجرای طرح از تمام ظرفیت های موجود ملی و استانی استفاده شود.

استاندار قم برنامه ریزی برای تامین آب شرب سالم برای تمام بخش ها و مناطق روستایی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیچ گونه تاخیری در اجرای تعهدات پذیرفتنی نیست و بخش‌های دست اندرکار طرح باید با تمام توان بر روند اجرا، تکمیل و بهره برداری به موقع از طرح آبرسانی به روستاهای استان نظارت داشته باشند.

با بهره برداری از طرح «آبرسانی قیام» ۱۳ روستای کویری استان قم دارای مشکل آب، از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری