هادی العامری: امام خمینی شخصیتی نادر و پدر مهربان امت بود


هادی العامری: امام خمینی شخصیتی نادر و پدر مهربان امت بود

رئیس ائتلاف الفتح عراق، امام خمینی (ره) را شخصیتی نادر توصیف کرد که کمالات اندیشه ناب و سلوک حق در آن دیده شد.

«هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق عصر امروز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به مناسب سالروز رحلت امام خمینی رحمت الله علیه، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایشان را شخصیتی نادر و پدر مهربان امت توصیف کرد.

در پیام العامری آمده است: «بار دیگر با فرارسیدن سالروز رحلت رهبر انقلابیون، آزادگان و حامی مستضعفان حضرت امام خمینی (ره)، دل‌های مؤمنین را غم و اندوه فراگرفته است. امام خمینی شخصت نادری بود که کمالات اندیشه ناب و سلوک حق در آن دیده شد و در میان فقها مرجع، در میان سالکین عارف، در میان سیاسیون رهبر و در میان امت پدری مهربان بود.»

رئیس ائتلاف الفتح افزود: «آن مجاهد بزرگ که حافظ همه فضائل بود رحلت کرد و با رفتنش نه مالی و نه دارایی از خانواده خود به جا گذاشت، اما گنجی تمام نشدنی برای ملتش و پس از خود جمهوری اسلامی بهترین میراث را به یادگار گذاشت.»

وی ادامه داد: «امام راحل با این دگرگونی تاریخی بی‌نظیر، آثار مقدس خود را در گوشه‌ای از زمان برجای گذاشت و ملت را از خواب غفلت بیدار کرد و آن‌ها را با عزم و اراده‌ی بی‌امان و ابزار پیروزی، پیش‌قدم ساخت.»

هادی العامری تصریح کرد: «امروز که سالگرد ارتحال امام بزرگوار را گرامی می‌داریم، جمهوری اسلامی به جبهه‌ای جهانی در مقابله با استکبار تبدیل شده و کانون اندیشه و تمدن و سنگر مقاومت و توسل به همه مستضعفان شده است.»

رئیس ائتلاف الفتح در پایان گفت: «مردم عراق نزدیکترین و دلسوزترین مردم به این تجربه پیشگام و عاشق‌ترین آن‌ها به این امام هستند. شهید صدر (رحمت الله علیه) پیشاهنگ مؤمنان و مجاهدین و وفادارترین آن‌ها بودند. احساس می‌کنیم روح جاودانه امام خمینی در هر افق اسلامی جاری است و برای عاشقانش فرج نزدیک است. سلام بر امام خمینی روزی که به دنیا آمد و روزی که از دنیا رفت و روزی که برانگیخته خواهد شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق